• Aleta

Tantvarning för 7:e gången

Sexbomb, sexbomb... *skrattar högt*

Förresten så ansluter jag mig till städsexbomben, han får gärna ta en dag hos mig också!
    (Nu har mamma påpekat att trappan behöver dammsugas, Det ÄR trevligt att bo med sin mamma, men dåligt samvete vad gäller städning behöver jag absolut ingen hjälp med. )

• Aleta

Ja, tänk om man hade heltidshjälp, vad skönt det vore!
    Då kunde jag ägna mig åt saker som att laga tak t ex.
    (Jag dåsade till när jag la lillan för en eftermiddagsslummer, men jag vaknade snabbt när jag började drömma om droppande innertak!)

Städlust har jag nog aldrig haft i mer än fem minuter, det går snabbt över.
    Jag beundrar dig Heloise!

• Aleta

Fjällis, vad spännande!
    Barnen går och väntar på en ny liten kusin som redan är en vecka sen, får se om han/hon kommer i påsk.

• Aleta

Gör det?
    Vaddå, Jesus Maria?

Soldemor skrev 2010-03-30 15:52:43 följande:
    Kommer kusinen på påskdagen och är en pojke känns namnet givet!
  • Aleta

Im yours, så otäckt. Var försiktig är du snäll, hoppas de snart får tag på den/dem, låser in dem och slänger bort nyckeln!

• Aleta

Det blev en liten kusin till barnen idag, fast ingen Jesus, Jesusa i så fall.

• Aleta

Fjällbruttan, vad mysigt det låter!
    Ska man inte ha tråkigt på långfredagen?

Hmmm, kanske bäst att kolla att kusinen verkligen finns...

Jag försökte vara duktig och sätta tillbaka speglar och handdukshängare i badrummet som var vattenskadat förut, men allt bara gick på tok. Tillslut gav jag upp och lämnade badrummet fullt med skruvar, verktyg och sån't som ska sättas upp. Tur att vi har fler badrum.

• Aleta

Ojojojoj, maken får göra annat som han kan istället.
    Nya harmisar till min sångpärm t ex. Jag släpper inte loss honom med borrmaskinen!

Fjällbruttan skrev 2010-04-02 21:44:21 följande:
    Jamen, det kunde ju blivit tråkigt om inte solen kommit fram... eller vi hade vunnit Sen har jag så tråkigt hemma ändå så det jämnar ut sig!Bra med många badrum, och så kan ju den som känner sig manad sätta upp grejorna ( läs maken) för du har ju kånkat dit allt snäll som du är
  • Aleta

Vadan detta?

Fjosok skrev 2010-04-02 22:35:48 följande:
    Harmisar är av ondo, musik är av ondo ...Iaf i min värld
  • Aleta

Glas Påsk på er allihop!

Kul att du har haft en bra dag Mittiprick!

Fjososk, vad trist det låter. Jo, visserligen har man väl gråtit ibland när man inte tycker att man lever upp till sina egna krav, men jag skulle inte kunna leva utan musik. Snart ska vi träffas en massa vänner och bara jamma loss, det ska bli så kul!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången