Tantvarning för 7:e gången
MittiPrick, har du msn?
MittiPrick, har du msn?
Jaja, absolut! Jag höll ändå på med annat nu, men kan vara bra en annan dag Sitter o söker Stockholm stads kulturstipendium. Inte för att jag lyckats få det tidigare, men skam den som ger sig
Bara för att jag har synts lite grand är tidningarna nu som gamar och vill att jag annonserar hos dem. Kul att jag syns för dem, men jag hoppas jag syns för målgruppen också. Väntar spänt på någon form av resultat... (Lite otålig.) Jag vill ju inte att det ska vara annonsförsäljare som ringer, jag vill ju att det ska vara brudpar...
Och SMS:et jag fick på morgonen gällde bara att det var blist på min blodgrupp, så blodcentralen vill att jag kommer o lämnar blod. Hade faktiskt tänkt göra det, men eftersom jag fortfarande är förkyld ville jag vänta.
"brist" skulle det givetvis stå - o hade tänkt lämna IGÅR.
Jo, det kommer väl det. Jag hade ju en bra känsla i helgen. Men jag är lite otålig. Jag vill ju att det händer nu, nu, nu!!!
Hej, Tinker
Hej Frulle!!
Varför kommer jag aldrig igång med den där rapporten?
Åh vad gott det där lät... Man kanske skulle baka lite scones? Eller nä.. jag MÅSTE ju skriva den där rapporten. Varför kan jag inte börja...!?!??!?!
Ja eller hur... Det är ju verkligen bara att börja. Jag har gjort rapport för tidigare event av samma typ två gånger, så jag har ju liksom "mall" för hur det ska se ut.