• Sonja68

Tantvarning för 7:e gången

Heloise skrev 2010-03-12 12:56:51 följande:
    Mmmm söta BILLIGA kissen...
  • Sonja68
    Cantaton skrev 2010-03-12 13:45:12 följande:
    Så deppig idag...
    Nejäh! *kramar om* Är det nåt särskilt som hänt just nu eller som du funderar på?
  • Sonja68

Cantaton. Gläd dig åt de små stegen. Köp hämtmat till mamma. Och njut av solen med väninnan. Önskar jag kunde komma och hjälpa dig på något sätt.. men sitter geografiskt 100 mil fel Massor av kramar och mina varmaste tankar får du i alla fall!

• Sonja68

Hallå! vad är det som händer?
    Är ni fortfarande vakna?
    Här sitter jag och mumsar Nöt och Bärmix och dricker CArslberg 3,5, i min ensamhet.

• Sonja68

Vad mysig kväll du fick ändå Canta

Själv har jag och flickorna skypat med maken i Moskva och farfar och lite andra kompisar. Sen såg vi Let's dance och jag ska nog gå och sussa. Imorgon ska vi ut med skoter!

• Sonja68

Det var skönt att höra att du mår bra. Unnar dig det, verkligen
    Jo, Willy borde ha åkt ut för länge sen.
    Claudia och han från EMD är grymma!

• Sonja68

Vad snåla FP är, du borde ha fått följa med. De har bara inte insett vilken tillgång för partiet du är
    Ah, Feministbruden, länge sen man hörde nåt från henne!
    Saknar henne här.

Burksoppa, det är min melodi. Tyvärr tillåter inte resten av familjen mig såna utsvävningar.
    Men ikväll är gubben i Moskva, jag jublade när jag såg att gårdagens köttgryta med bulgur precis räckte till middag till töserna. Själv tog jag öl o nötter till middag. Oh yeah!

• Sonja68

Anna Skipper skulle ha nåt att bita i här

• Sonja68

Kidsen lagar jag faktiskt nyttig mat till. Det är min middag som kan bli lite si och så med ibland.

• Sonja68

Natti-natti! Jag ska dra mig mot sängkammaren med min öl o mina nötter. Tur maken inte ser mig ! Vilket förfall. På ett dygn bara. Hemska tid. Imorgon ska jag rycka upp mig. Är bara HELT SLUT efter urladdningen på jobbet igår och idag. Sååå energislukande dessa sammandrabbningar och "lyfta upp problemet till ytan-grejerna".

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången