• Sonja68

Tantvarning för 7:e gången

MulleFrulle!!! Tjohooo! Hur har du det?!
    Varför så tyst från dig, hänger du på Familjeliv, eller har du rent av ett RIKTIGT liv, utanför Cyberspace ?!

• Sonja68

Solde; härligt att höra att maken är gosig
    Han kan gott behöva oroa och anstränga sig lite

• Sonja68

Tinker! Hej, hej! Har saknat dig *vinkar frenetiskt*

Hur mår du och er familj?

• Sonja68

Jösses Tinker! Vilken resa...
    Ja, jag är också kontrollfreak. Biljetter, pass, nycklar och pengar ligger säkrast hos mig.
    Min make har alltid borta sin 1) Plånbok 2) Mobiltelefon 3) Bilnycklar resp. husnycklar
    Så när vi reser allihop tar jag hand om pass och biljetter...
    När han reser själv så får han göra bäst f-n han vill
    Då skärper han sig förmodligen.

• Sonja68

Panzer: GRATTIS till jobbet! Åh, vad jag önskar att jag haft en lärare som du på högstadiet
    Religion, vet inte varför det inte precis var det första ämnet jag kopplade ihop med dig.
    Jag tyckte i alla fall att religion var jätteintressant

Canta: Grattis till biljetterna! Vilket flyt!

Tinker: säger som tant Liz, deras förlust. Det var nog inte tänkt att du skulle jobba där, något bättre, intressantare och mer stimulerande väntar runt hörnet på dig

• Sonja68

Stor kram till dig Aleta! Så mycket jobbigt ni gått igenom sista tiden men ändå kravlar du dig upp ur diket och tar itu med sånt där som bilprovning, tandläkare, osv. Starkt jobbat!
    Jag tror också VD:n blev rädd att bli av med jobbet. Han kände nog att du Tinker var mer kompetent för VD-jobbet än han själv

• Sonja68

Dfk; hoppas örat blir bättre! Aj, aj...

Här var det -27 imorse och när jag hör talas om snödroppar och vintergäck, krokusar osv, och jag blickar ut över MINST en meters snötäcke, så känns det som att vi lever på olika planeter.

Men det är en vacker dag idag. SOL och gnistrande vit snö.

• Sonja68

Tinker; usch och fy... jag får också ont i magen. Den där magkänslan är inge bra... den är liksom svår att bortse från. Men samtidigt så behöver det ju inte va som du misstänker. Men ändå så får du största kramen här från mig Hoppas ni reder ut det när du har honom mellan fyra ögon igen. På telefon är det svårt.
    Kraaaaaam!

• Sonja68

Allt okej, jag har mycket på jobbet så jag hinner inte heller skriva så mycket idag. Kram!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången