• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Nu har jag ätit lite. Ska sätta på te och lite musik och sen ska den där rapporten minsann bli skriven!!!!

• Cantaton

(ps, varje gång jag trycker på enter för att skicka iväg meddelandet skickas meddelandet samtidigt som jag automatiskt får upp sidannonsörens hemsida!!! får ni också det?)

• Cantaton

Okej... Rapporten är inte klar, men många delar är klara och nu har jag ner allt i ett dokument som ska vara där. Nu är det bara det intressanta arbetet kvar. Att försöka se mönster i det som sagts och sedan jämföra kommentarerna från höstarrangemanget med kommentarerna från vårarrangemanget och se hur upplevelsen överensstämt eller ändrats. Bara det att det var tre andra som gjorde intervjuerna i år (tidigare har jag gjort dem själv) så jag har ingen "förkänsla" den här gången utan måste sätta mig in i allt material. Bara att sätta sig och läsa, helt enkelt!

Stängde ner alla chatprogram och webbläsare så att jag inte kunde bli störd. Skönt. Arbetsro

• Cantaton

Nix, de lever inte med flera partners idag. Det skedde bara under en period när de höll på att försvinna som grupp.

Heloise skrev 2010-02-02 14:27:29 följande:
    Hello hello hellooooo!I dag är det jättefint i Gävle! Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag och min dator har en dejt hela dagen. Jag var hos en kompis igår och laddade över en massa nya tv-serie avsnitt till datorn. Jag har hela dagen ledig, inga planer.Eller egentligen har jag ju 100 saker jag borde göra, men det spelar ingen roll för jag tänker inte göra dem idag.Eventuellt försöker jag skriva ett CV, det värsta är ju att komma ihåg alla ställen man varit på Puss och kram till er!Btw om jag blir mormorn och flyttar till Utah, kan jag har flera män då? Panzer för vara första man naturligtvis
  • Cantaton

Var tvungen att söka lite mer:

"Mellan åren 1841-1852 började kyrkan tillämpa månggifte. Efter att den amerikanska regeringen förbjöd detta i lag, avskaffade kyrkan månggiftet 1890. Kyrkan har därefter uteslutit alla medlemmar som praktiserar månggifte."

• Cantaton

Däremot har de (som jag känner) vääääldigt många barn. Så om ni vill ha många barn, kanske?

• Cantaton

Jojo, men de är ju uppenbarligen inte "erkända" mormoner. De mormoner jag känner är starkt emot föreställningen om månggifte.

Nä, vem skulle orka med mer än en man? Haha.

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med rapporten. Det tog 4h. Att jag inte gjorde den igår eftermiddag... Nu hinner jag dock inte baka några scones, för jag måste gå hemifrån inom 20 minuter. Alldeles trött i huvudet är jag också.

• Cantaton

Oj, jag som älskar att plocka fram låtförslag. Men nu orkar jag inte...

MittiPrick, var finns huset?

Jag är sååå trött...

• Cantaton

Vi spelade in en låt ikväll. Nu får rösten vila ett tag. Har kört hårt många dagar nu. Det blev "Den här stunden"

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången