Ordningen är återställd på torpet... nästan...
Jag är inte irro på maken längre, meddelade honom att jag inte fattade ett skvatt vad han menade, sen for vi till svärfar och fikade, och HAN meddelade att gick det skulle det minsann finnas solosånger och ingen tung musik, bäst är om prästen gugar med lite, då är det som "mamma" vill ha det! ( han kallade alltid svärmor för mamma)
Phu!!Sjag ringde tjejen som sjöng på vårt bröllop och hon återkommer snarast om hon kan, skulle bara kolla så det inte var nån tenta, men hon blev jättehedrad, känns skönt!
Och det blir Pippi Långstrump på minnesstunden
Sen var jag duktig! Känner att vi fixar inte hemmet riktigt nu, orkar liksom inte tänka på att byta gardiner osv efter jul, så jag rinde en kompis och sa hjälp, och hon blev jätteglad och kommer på tisdag och städar hela huset med mig, skönt!!
Ikväll ska jag "bara" gå igenom lite låt-förslag jag har fått från Cantaton och se vad han nappar på+ett par låtar till..
men jag är pedagogisk, skriver ut texterna, sätter på honom hörlurar(då kan han inte smita iväg nånstans) och sen får han välja ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)