Aleta skrev 2010-01-15 12:31:59 följande:
Visst är det hemskt med Haiti, jag har skänkt 1000:- för att känna att man har gjort något. Det är väl tveksamt om det ryms i vår budget, men det får gå.Lillan somnade i sin mormors famn nu innan lunch och sover fortfarande. Jag är så orolig så jag vill bara gråta, vad är det för fel?Julpyntet försvinner faktiskt mer eller mindre av sig själv här. Om man lämnar det tillräckligt länge får mamma nog och plockar undan. Ljusstakarna vill jag ha kvar, det är ju så mörkt annars!
Åhhh... lilla ggummna, håller tumar och tår för att det inte ska vara nåt allvarligt!
Är så hmeskt när småskruttar blir sjuka, man är så maktlös!
Men, blir du less på mamma så skicka hit henne, här fins det att plocka
Känner samma sak som du med ljusstakarna, blir så himla mörkt, eller omysigt med för starka lampor!
Fast jag är inte ett dugg stressad över att det är julgrejor framme.. rekordet var og i mitten av februari, men då lessnade barnen
Vi är ju julfreaks, så det får gärna vara julmys ett tag till...
men det krasar så konstigt under fötterna när man går och så kan man skriva meddelanden i dammet... för att inte tala om att jag kört om en tvättmaskin för att jag glömde hänga den, för 3 dagar sen...
Men får jag hjälp är det lika bra att ta bort julgrejorna på engång...
Solde... skönt att höra att du är lika normal som oss alla andra ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)