Cantaton skrev 2010-01-12 12:53:04 följande:
Och Fjällis, jag har inte glömt bort dig! Kom bara hem betydligt senare igår än jag tänkt mig...
Det är ingen fara, hinner inte sitta så mycket här heller, men idag är jag ensam så nu har jag betat av alla musik som ska spelas, så får vi se vad svärfar vill ha med...
Solo:n har vi däremot ingen koll på alls...
Tanken just nu är :
Inledningsmusik: Air, Bach eller A whiter shade of pale
Psalmer har svärmor betämt: var inte rädd (kan inte numret på den) och 256 ( vart jag går i skogar berg och dalar) nr 3 fick vi välja, lutar åt Blott en dag eller Härlig är jorden.
Avslutningsmusik Feather Theme från Forrest Gump eller
Rider i skogen av B. Isfält (från Ronja Rövardotter)
Defileringen brukar de ju också spela musik under så där lägger vi Whiter shade of pale om den inte ligger i inledningen, eller Cavatina för orgel, den är jättefin!
Hade en svärmor som var med i kyrkokören, älskade att sjunga och hade nära till skratt så vi vill ha en ljus begravning.
Sen grubblar jag på hur jag ska få in Pippi Långstrump! Det var det sista hon sjöng tillsammans med Saga på lasarettet, hela sången! Kanske kan klämma in den på minnesstunden ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)