Tantvarning för 7:e gången
Spännande, blir lite som när man hör svenska slagdängor på finsk radio...
Spännande, blir lite som när man hör svenska slagdängor på finsk radio...
Sällar mig till resten av tant-gänget och kramar varsamt om Aleta!
Cantaton, hoppas du fick sova gott i natt!
Själv sitter jag och väntar på sotaren, så att jag kan få gå och lägga mig igen sen,
förkylningen vill aldrig släppa.....
Typ fyra veckor kvar.... då ska grodan få komma..
Fast i antt har den hållit mig vaken med förvärkar.. så imorgon då vi ska hämta vår "nya" buss så ska jag in och kolla mig, de är lite lur på att jag kan tänkas kläcka tidigare... är bara i v.33 så liiite tidigt är det.
Resten av ungarna har kommit i v.37 så jag har aldrig gått tiden ut
Hmmm....ska till affären och köpa mer alvedon, måste kolla efter tulpaner känner jag Det är så underbart!
passion, kram! Och tack för tänkvärda ord... känns skönt att jag är totalt off från den dör karusellen just nu...phuuu
Heloise, fy för dig, jag vill ha muffins och byta glasögon!!
De var skitsnygga! Båda paren!
Solde, har sett ditt mail, återkommer när jag träffat min man... vi springer om varann just nu, han jobbade dubblepass igår och jobbat och ska ordna klart med mammas dödsbo ikväll... kommer hem i natt nån gång.
Men imorgon har vi i alla fall 3 timmar i bil tillsammans, då brukar vi hinna avhandla mycket
Pratade förresten om påsk just igår, för mig har det alltid inneburit jobb
Har kanske 20 år i turistbranchen satt sina spår??
Maken firade den med sin familj när han inte jobbade, jag och min pappa var ofta i fjällen och åkte skidor och nu tar jag hand om skidåkarna...
Hrmm... kanske dags att ge barnen ett annat perspektiv
AJ!! Nu skrattade jag så jag fick en sammandragning!!
Splasch i flumriden
Måste bums ringa väninnan så hon får skratta!
Jag menade mera off i tvätta fönster, inreda, raka benen och meditera samtidigt!
Idag har jag sovit tre timmar mitt på dagen och till middag ikväll blir det stuvade makaroner (uppvärmda rester) och färdigköpta köttbullar... kocken skiter tom. i att laga mat
Äsch, skrev ett inlägg som jag lyckades sopa bort i rymden
I alla fall skulle en inredare ta livet av sig om h*n såg vårt hem nu, men vi trivs so what?
dessutom är det roligare att kolla på gamla rosa pantern filmer (de med Peter Sellers) och se barnen trilla ur soffan av skratt än att yoga...
Mediterar gör jag på en skoter.... eller när jag släpat ut solstolen i vårsolen och somnat där
Desstuom njuter jag enormt av att läsa i massor nu, lånade kassvis med böcker på bibblan sist OCH röjde på bokrean Borde i alla fall ge en stjärna i kanten hos Heloise
Så länge man gör saker för att man vill och tycker det är kul så är det helt ok, men att göra det för att bli beundrad av andra? No Way!
Visserligen finns de dem som tycker jag är en tok med mina tårtor, men det roar mig enormt att pyssla fram en tårta, att jag sen kan få cred för en del är grädde på moset
Nu ska jag gå och micra makaroner och färdig-köttbullar
Är gott det med ibland!
Fat jag längtar ärligt talat efter en blodig biff med en mumsig sallad...
nån som kan trycka hit en genom rymden?
Aleta, kramar om i massor!!!
Canta, cooolt med röd hatt
Hoppas migränen har gett sig lite!
Och skönt att sambon är hemma!
Sonja, vi är på byn och raaal....mystiskt uttryck
Kul för tjejerna med lite aktiviteter, dammtussarna brukar ju inte springa bort direkt...
Solde, mycket jobb men roligt jobb verkar det som
Fjosok.... tja... det är ju BT, söker du ännu fler tokskallar kolla familjeliv
I´m yours, jag lägger in en beställnig på att få bli lika snygg mormor som du är farmor.
Jädrar i min lilla låda vad fräsch du är...
Jag måste nog spara till plastikopertioner
Mittiprick, hoppas det går uppåt för dig, kramar om!
Blomman, du vet att jag håller tummar och tår!
Heloise, hoppas konserten är toppen och Panzer, om det var du som sökte jobb, att du får det, om du intervjuade folk, att du hittade rätt person
Själv är jag sjukskriven resten av grav för hotande förtidsbörd...
Har lite mycket känningar så läkaren tog det säkra före det osäkra, men grodan mår toppen, jag lite mindre bra men det går över.
Så nu ska jag tillbringa mer tid i soffan och terrorisera er
http://www.aftonbladet.se/bil/article6747523.ab
Rekord i dumhet???
Sonja, varför i herrans namn skulle du bli uppsagd för att du komminucerar???
Tycker att du gjorde helt rätt, varför ska du vara budbärare??
Kram
Psstt...även jag använder Intrenet och skickar allt via datorn, fantastiskt smidigt