Tadaaaaa....hemma igen i 33 graders kyla, och jag VET vad Grodan i min mage är för nåt
Läkaren såg det på ultraljudet igår och grodan mår för övrigt alldeles förträffligt med en stor simbassäng att plaska i
Så hon skrev det på en lapp, stooppade lappen i ett kuvet och så öppnade vi det hemma igår kväll tillsammans med de blivande storasystrarna
Så nu pågår det ett namnkrig för fullt.... de vill inte ha en Elvira, det vill jag och maken
Ska äta pencillin resten av grav, blir igångsatt i mitten av april och så köpte vi dessutom en buss igår!
Ibland är jag effektiv
Grattis I´m yours till en underbar grabb, vilken stadig liten palt
Aleta, kramar i massor, ska hålla tummarna för er att det är mindre skador än det verkar!
Skönt att Blomman kommer! Önskar vi kunde göra nåt för dig!
Stödköpa praliner kanske
Håller även tummarna för hästen! Tycker att du har rätt inställning hur du vill att din häst ska ha det, men det gör ju inte besluten lättare att ta om den inte bli frisk...
extrakramar bara för det!
Tssss.Sonja, då var du 5,7 mil ifrån mig, jag bor ju mitt i paradiset
Hmmm....kanske därför vi har "ryss-kallt" nu då??
Mittiprick, ställer fram HETT te med honong, färskpressad apelsin och c-vitaminbrus i, drick det genast och ner under filten och svettas bort eländet!
Kram
Och kram till alla jag glömt, är liiiite seg i kropp oh knopp idag efter 55 mil i bil igår...
Nu ska jag ut och köra skoter en stund, solen lyser så det är bara -26 nu..