Tantvarning för 7:e gången
Text verkar viktigt hittills... Hmm. Jag skulle behöva slänga ihop en annons typ IDAG :-S
Text verkar viktigt hittills... Hmm. Jag skulle behöva slänga ihop en annons typ IDAG :-S
Jag tänkte också fråga när det var dags för Vem vet mest! Tänkte på det igår när programmet dök upp på TV:n.
Mm, jag tror jag förstår var ni vill komma, för när jag tänker efter är jag nog likadan. Fastnar för samma. Mina favoritreklamaffischer är Delicatos
Jag har en tanke på en rad som folk kanske hajar till lite på, men jag är inte säker...
Klart du gör! Det är ju bara två frågor eller nåt
Åååh äntligen tror jag att jag vet ungefär hur jag ska göra min annons Har en bra förstaskiss. Men måste ändra texten något och se till att fotografera en annonsbild. Nu ska jag iväg på infomötet om bröllopsmässan! Morsmors. Kram
Åh, är det någon av er som gift er som har kort där bara du som brud syns, alternativt man kan klippa bort mannen - och där minen är lite sorgsen? Jag vet att det är svårt att sluta le på den stora dagen, men nånstans kanske en annan min är fångad på bild? Helst ska minen säga nåt i stil med "Han dök inte upp". Alternativt "Ska jag behöva göra det här själv" (i full brudklädsel).
Im yours, jag håller på med lite annat också, men bannern ska belysa just det du nämner. Jag har nu texten klar för mig. Det är bara bilden... Och tack för att jag är värd tulpaner. Lät ju riktigt trevligt! Har dock inte råd med några tulpaner efter att ha legat hemma i 2½ månad... Men tanken var trevlig!
Ja, det sista är väldigt jobbigt. Man har ju inte så lång tid på sig i det programmet...
till mig med, till mig med!