Tantvarning för 7:e gången
Sånt har jag försökt med här flera gånger, men kantorerna tycker att det är för jobbigt, så det är ingen som nappar vet hur uppskattat det är i de församlingar som erbjuder det.
Sånt har jag försökt med här flera gånger, men kantorerna tycker att det är för jobbigt, så det är ingen som nappar vet hur uppskattat det är i de församlingar som erbjuder det.
OS-GUUUUUUUUUUUUUULD!! Vilken rysare i curlingen. Nu är det verkligen nattinatti.
Inte bara jag som var uppe och härjade inatt alltså. Nu är det dags för lite träning.
Mittiprick, skönt att du verkar krya på dig
Hade inte hört om det. Kollade tidningen nu på nätet. Det var ju just den tiden jag brukar vara på den stationen när jag tränar på måndagar. Men jag satt kvar o pratade med dansinstruktören om ditt och datt i en timme, gick o shoppade på H&M med henne, o först därefter tog vi tunnelbanan. Märkte inget kaos alls. (Drygt en timma senare.)
Det var på röda. Jag åkte gröna... Men alla linjer hade ju varit avstängda där och då eftersom de stängde av strömmen.
Måste du sjunga med i psalmerna då? Kan du inte mima? Det är väl ändå kantorns jobb att sjunga med i psalmerna
Jojo, men det är just "i vanliga fall". Det GÅR faktiskt att låta bli när det är speciella fall
Trött trött trött trött. När ska mitt tillfälliga liv ta slut så att jag kan gå tillbaka till det normala?