• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Verkligen!

passionsblomman skrev 2010-03-05 13:30:21 följande:
    Heloise Hoppas Anita på Nordea har en av sina bästa dagar...
  • Cantaton

mums mums mums!!

Heloise skrev 2010-03-05 14:16:43 följande:
    Glömde säga att jag ska göra kladdkaka med polly idag, jag tror på det och medelhavslasagne.
  • Cantaton

Åh vad jag har huvudvärk idag. Ligger i soffan och tittar ikapp denna veckas avsnitt av "Halv åtta hos mig". Om en stund lär torktumlaren och torkskåpet vara klara med mina kläder...

• Cantaton

Huvudvärk blev till migrän.... Har sovit och sovit. Tack och lov kunde en kompis köpa migräntabletter till mig nu. Har precis fått dem och hoppas att de ska hjälpa snart. Jag behöver kanske inte orka så mycket mer än ligga på soffan och titta på TV. Men trist att fortsätta sova bort dagen...

• Cantaton

Åååh, bad. Vore ju underbart. Har dock inget badkar.

MittiPrickBrud skrev 2010-03-05 18:27:27 följande:
    Kloka ord fortsätter att förgylla tråden och jag måste igen få säga att jag tycker så mycket om er!Har haft en slitdag och ska nu hoppa i badkaret för att försöka få alla leder och muskler att slappna av lite. KRAM i massor!!!
  • Cantaton
    Heloise skrev 2010-03-05 20:35:32 följande:
    Åh nu är jag alldeles varm i hjärtat! Har fått umgås med både härliga Nanna och Elsa en hel kväll, och deras underbara föräldrar!
  • Cantaton

Haha

Fjosok skrev 2010-03-05 22:40:55 följande:
    Skrev just på Facebook att jag bäddat rent med ett bäddset som jag köpte vid ett speciellt tillfälle i höstas på en minst sagt speciell plats och därav inte använt det igen förrän nu.Min frikyrkliga fd flickväns moster (hom hon hittade mig på FB) kommenterar och frågar? "oj, vem o din släkt kommer och övernattar?"Jag måste med andra ord, i hennes värld, ha en släkting som övernattar i kombo med att jag inte skulle kunna använda det själv.Sanslöst skoj ...
  • Cantaton

SOL!!! Jag tog en promenad bort till gymmet och dansade afro Nu står en omelett på spisen.

• Cantaton

Det är ingen här som är i behov av en soffa eller ett stort skrivbord? Jag har liksom dubbelt... och inget förråd.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången