Fjällbruttan - åh skoter! Det händer ju inte direkt i de här trakterna. Jag har inte åkt skoter på många år! Ja, Stagnelius är ju nära. Jag tycker mkt om det här området. Hoppas bara att kuratorn hör av sig i veckan så att vi också har någon kontakt. Än så länge har hon fått mitt nummer.
Idag har jag fått hjälp av en kompis. Har tagit mig igenom diskberget, klätt soffan och puffarna. Hade slängt tyget i tvätten efter flytten av möblerna hit. Det var inte helt lätt att få på tyget igen vill jag lova. Jag är genomsvettig. Det är mycket kvar att få ordning på, men att få hjälp med de sakerna betydde mycket för att jag skulle orka mer. Nu tänker jag dock ta en paus och kanske sjunga lite. Har inga inbokade sånguppdrag just nu så jag ska öva på några låtar för att jag vill
Och sedan kanske jag gör något mer en stund, innan jag går över till en annan kompis och äter middag med henne, hennes man och några av deras vänner (som jag träffat rätt många gånger vid det här laget. Den ena tjejen var tärna på deras bröllop, och hon och jag spelade/sjöng tillsammans på bröllopet och höll ett gemensamt tal, då vi två liksom är hennes "bästisar").