Tantvarning för 7:e gången
Men just det! Så glömde jag skriva det jag gick in för att skriva! Jag blev utnämnd till ambassadör för kvinnligt företagande av Tillväxtverket 2010!
Men just det! Så glömde jag skriva det jag gick in för att skriva! Jag blev utnämnd till ambassadör för kvinnligt företagande av Tillväxtverket 2010!
OS-guld idag igen! YEAH!
Godmorgon. Säger jag som känner mig helt död... Ska jag bara acceptera att jag inte är människa före 8? Jag är så trött att tårar rinner nerför kinderna. Ojoj. Ska ta en kopp te. Önskar bara att jag kände att jag faktiskt hade tid med den uppvärmningen, men jag har lite tidsbrist denna vecka, har jobbat alldeles för lite med två projekt till förmån för en begravning, träning och ett annat projekt... och lite OS.
Mm, jag hade nog också velat lägga min semla i varm mjölk och kanel. Men sambon gör inte det, så då dukade han inte fram den så heller - och jag orkade inte göra något åt saken. Semlor är trots allt goda som de är också
Passion, service, yes! Blev han glad för skidorna?
Jag har faktiskt lyckats se båda guldloppen!
Kram
MittiPrick, håller med dig ang. inspelning! Jag ska själv göra en lista idag över vilka inspelningar vi tidigare gjort som vi bör behålla, men mixa bättre och vilka vi ska ta om.
dfk & Solde, tack
Villemoa, ja, jag tror att det är runt 800 utnämnda i år.
Daa, tack!
Im yours, någon annan utnämning? Vad var det. Påminn mig
Aleta, tack!
Heloise, tack!
Im yours, justja! Jaja, en av 800 iaf Det var trots allt en urvalsprocess. Tror det finns någon titel åt det hållet, men känns inte som jag är nära den, faktiskt. Då ska man säkert vara lite mer framgångsrik mer ekonomiskt och arbetsgivarmässigt också
Men jag är glad för de framgångar jag haft nu i början av 2010.
Ja, inatt blir det hockey. Fast nä, jag kommer inte sitta uppe och titta
passion, vilken bra dag din son verkar ha haft
Själv har jag för mkt som snurrar i huvudet. Kan inte sova..