• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Aleta, det låter betydligt "ofarligare" iaf

Mitti, kära hjärtat. Vad är det?

• Cantaton
    Om två timmar ska jag träffa ett brudpar, dessförinnan ska jag städa och öva lite. Mamma jobbar inom hemtjänsten och en av hennes "klienter" fyller 80 idag och jag har lovat att sjunga några sånger för honom på festen ikväll.
  • Cantaton

Åh 12 grader är inte kul! Vi kom hem från fjällen en gång och pannan hade lagt av medan vi var borta. Då var det 12 grader. Burr... Vi har åtminstone haft typ 17 grader inne i vinter.

• Cantaton

Nej

dfk skrev 2010-02-10 14:52:55 följande:
    Hallå på er alla!Snart ska jag till banken och få bra råd kring min pension.Visst det kommer dröja innan jag kommer dit, men jag vet "nada" om detta! Känns nästan pinsamt men nu ska jag få allt förklarat för mig. Jag vet ju att den består av tre delar, privat sparande, från staten och från tjänstepensionen som arbetsgivaren sätter in. Men sen vet jag inte hur man ska välja ett bra val. Pensionssparar ni privat förresten?
  • Cantaton

Rätt att söka! Håller tummarna.

Heloise skrev 2010-02-10 16:26:18 följande:
    Jag pensionssparar i Swedbank.Jag ville bara säga att jag har sökt båda jobben som var utannonserade. Jag är däremot ganska övertygad om att jag ä helt chanslös men om man inte söker så kan man inget jobb få!
  • Cantaton

Jag har inte heller nån pension att tala om. Det jag fått hittills baseras typ på studiebidrag. Yes! Fast jag hoppas ju att jag har långt kvar till pension om man ser det så...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången