• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Oj, vad sådant där tar på energin. När jag "pratade av mig" hade jag tårar nära alltså... Och nu känner jag att jag inte är särskilt sansad. Lugn i beslutet men väldigt orolig i kroppen. Svårt att koncentrera mig.

• Cantaton
    duktig duktig! Klart du ska hålla dig hel o vaken! Tur att jag inte ska köra, utan åka buss o tunnelbana. Jag är helt slut. Emotionellt.
    Soldemor skrev 2010-02-11 16:14:49 följande:
    Nu har jag varit duktig, tycker jag själv, gjort agenda samt betraktelse till Askan. Om jag lyckas hålla mig hel och vaken när jag kör hem, blir det natt-aerobic i kväll, d v s ett pass som börjar 20.15
  • Cantaton
    Godmorgon snarare!! Pigga lärkan i bilen!
    Soldemor skrev 2010-02-11 16:40:52 följande:
    Framför allt väldigt roligt och ganska tufft för konditionen!Nu kör jag hem, god natt!
  • Cantaton

Någon online? En tanke om vad man kan lägga ut ett stort direktörsskrivbord för på blocket? drygt 2m långt, knappt 1m djupt, mörkt trä åt körsbärshållet, endast skrapmärken i ena hörnet. Jag har INGEN ANING om vad det kan ha för andrahandsvärde. Vet inte ens vad det var värt som nytt..

• Cantaton

Varsågod Jag har höjt den en helton - till A-dur.

Jag har kollat på blocket men ser alltifrån 500 till 3000 typ. Sambon skulle fråga sin pappa. Han vet ju hur bordet ser ut... och var med när det förvärvades (vilket inte jag var). Så jag väntar med att lägga ut annonsen till imorrn.

Jag ska också sjunga i kyrkan på söndag, vet dock inte vad pengarna går till. Men skulle inte förvåna mig om det blir till Haiti. Om inte annat vill jag gärna puffa för Hopp för Haiti-galan när jag ändå är där och sjunger och pratar. Prästen bad mig läsa det citat jag levde på när pappa låg på sjukhuset: "Where there is great love, there are always miracles".

• Cantaton

Tror ni förresten att mina tjänster skulle kunna platsa i typ en experience box på nåt sätt? En tanke som slagit mig flera gånger men som jag sedan aldrig utvecklat eller kollat upp. Är det värt att föra en dialog med dem? Skulle ni välja en privat konsert (i någon form) framför ett restaurangbesök, en spastund etc...?

• Cantaton

Nä, jag ska sjunga på en mässa i kyrkan på söndag. På Carolas gala kommer jag "bara" att jobba bakom scenen

Sonja, på notbladet för den engelska versionen har jag skrivit "A" uppe till vänster förhand. Det kanske räcker för att du ska kunna komma ihåg

Kul att du kan nappa på idén, så länge NÅGON gör det är jag ju inte heeeelt ute och cyklar iaf. Jag ska nog tänka igenom det lite mer innan jag kontaktar dem, men jag börjar känna alltmer för det. Och kanske kolla upp om de har musiker öht i det befintliga utbudet.

• Cantaton

Verkligen seriöst! Hoppas det går bra för dem. Avskedsmys låter ju mmmmm. Min sambo sitter kvar i skolan och skriver hemtenta. Är inte hemtentor till för att skrivas HEMMA?!

• Cantaton

Fast jag är verkligen inte sångpedagog/-coach. Det är något helt annat än att vara sångerska - det skulle jag inte ge mig på.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången