Tantvarning för 7:e gången
Det är nackdelen med bröllop - de ligger liksom samtidigt överallt Jag pratade precis med ett brudpar till. Men de gifte sig i Umeå samma dag som jag sjunger i Uppsala. Inte heller möjligt att kombinera.
Det är nackdelen med bröllop - de ligger liksom samtidigt överallt Jag pratade precis med ett brudpar till. Men de gifte sig i Umeå samma dag som jag sjunger i Uppsala. Inte heller möjligt att kombinera.
Mmm... jo eller om man sålde klänningar som liksom bara var att skicka ut så många som efterfrågades.
Jag kan det vissa månader
Kjell Präst skrev 2010-02-04 12:02:50 följande:
KRAM mittiprick!!!
Ni viktväktare. Jag förstår ju att man inte ska överstiga antalet points man bör äta. Hur illa är det att understiga det? Idag har jag hittills fått i mig 18,5 och jag "ska" få i mig 24. BÖR jag äta något mer lite senare eller spelar det inte så stor roll?
Tack, det var det jag misstänkte - att man ska försöka få i sig sina points. Inte för att jag är vidare hungrig nu, och jag som har haft bananer hemma i flera veckor har såklart inte det nu! Men NÅNTING kan jag väl få i mig Bra med någon som har koll.
Sonja, vad söt du är! Låter som du skulle behöva lite fler låtar då än de där. Natti!
-1,5kg denna vecka. Ska det äntligen släppa nu efter att jag stått still (och pendlat två kg upp och tillbaka) i tre månader!? Nu väger jag på hektot samma som när jag hade gått klart på Xtravaganza i slutet av oktober. Känns som om kroppen nu är redo igen (dock ännu inte för träningen då jag har denna enträgna förkylning...!!!!) och som att JAG är lite peppad igen.
Nu ska jag iväg på möte och träffa projektgruppen som ringde i måndags och frågade om jag ville projektleda ett spännande projekt. Jag vet nästan ingenting om projektet och än mindre vilka människor som ligger bakom det, så lite nervös är jag. Känns som en arbetsintervju, trots att jag tror att det är typ klart att jag ska göra det... Fast klart är det väl aldrig innan man skriver på något. Och jag har inte hört exakt vad det rör sig om - varken i arbetsuppgifter eller pengar, och det spelar väl såklart också roll. Aaaaaah. Håll tummarna