• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Det är sol idag! Som jag önskade

• Cantaton

ååååhh tårta!!! Tack tack!

Ja, förväntningarna/kraven spelar givetvis in. Vi lyfter varann tillsammans. Idag orkar jag lyfta vem som helst! Idag ska jag ha klänning och min röda hatt och så ska jag dansa av mig på afron och så äta lunch med vänner och sen ikväll ska jag hem till en av dansinstruktörerna - dock inte hon som har klassen idag - på mellomiddag och då har hon planerat en massa överraskningar...

• Cantaton

Facebook är ju spännande just på så sätt. Igår fick jag ett meddelande där med en fråga om fika nästa vecka - av en tjej jag lekte med som liten. Våra mammor var jättebra vänner men umgås inte längre, så då har ju inte vi heller träffats, liksom... Men jag vill såå gärna träffa henne och hennes lilla bebis!!

• Cantaton
    Fjosok skrev 2010-03-13 09:28:09 följande:
    Har sorg!En människa som glatt mitt liv rejält har gått ur tiden Jag kände henne inte men ändå ...
  • Cantaton

Snart blir det nybakade scones för alla som vill ha! De står i ugnen

*dukar fram scones, smör, marmelad, ost, Liz' tårta och te, kaffe för dem som hellre vill ha det, några ljus på bordet (24st?)*

Någon som saknar något?

• Cantaton

Oj förlåt Fjosok! Kan du tänka dig att ta med det själv? Eller duger Xtravaganza? Det är det enda jag har i sån väg ;)

• Cantaton

Tack fina ni för gratulationer.

Mittiprick - stressigt. Jag vågade inte ge mig på något stort firande, så jag valde att ta lunchen på stan och att GÅ BORT på schlagerparty

• Cantaton

Ah, då förstår jag. Sambon och jag fyller inom 10 dagar, så vi kommer också fira tillsammans, men det blir nästa helg.

MittiPrickBrud skrev 2010-03-13 17:38:19 följande:
    Ja stressigt kan jag hålla med om. Men vi är tre som fyller år inom loppet av två veckor, jag själv och mina två yngsta, så det blir sammanslaget kalas för två av oss idag. Och schlager hos mig är en tradition som är rätt kul också. Jag har förberett det hela så att det är ganska lättvindigt trots allt. Trots allt känns det som att kvällens starfält innehåller flera bra låtar, ska bli kul att se vem som vinner!
  • Cantaton

Grattis på födelsedagen MittiPrick! *stor kram* Hoppas du får en underbar dag. Solen skiner iaf på dig

• Cantaton

Igår var så mycket av min energi tillbaka. Eller jag kämpade iaf för att ha den. Och umgicks och hade kul och så. Hade mycket hopp om att nu kanske komma ett steg närmare att orka göra saker! Men det resulterade bara i att jag har sovit hela dagen idag. Jag åt framför "Drömmen om Italien", men innan och efter det har jag bara sovit... Nu ska jag iaf åka iväg till Täby och delta på Taizémässan och äta tårta.. Kram på er

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången