• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Visst skulle man

MittiPrickBrud skrev 2010-03-14 22:30:11 följande:
    Vill tacka alla för gratulationerna. har haft en sanslöst bra dag!Man skulle fylla år oftare!
  • Cantaton

ååååååh

passionsblomman skrev 2010-03-15 15:50:20 följande:
    HallÅÅÅÅ! Nu har jag kollat in den lilla gula Vintergäcken vid husgrunden på södersidan. Där håller på att slå ut en KROKUS-kompis också! En vit med lila strimmor!
  • Cantaton

mittiprick, vad mysigt att dansa så Jag har faktiskt varit ute på promenad med en kompis. Sedan kom jag in och somnade... Vaknade av att hon skickade ett sms och sa att det blir mat om en halvtimma. Och det sms:et kom precis innan en person skulle komma och hämta grejer jag rensat ut. Så jag är såå glad att hon skickade det där sms:et. Hade inte varit kul att vakna av att en okänd människa plingar på dörren - i den förvirring som liksom hinner uppstå några sekunder innan man fattar att det faktiskt var dörrklockan, vem det kan vara, var grejerna är osv...

Och sen var det ju ännu trevligare att sms:et dessutom innebar att jag inte behöver laga mat ikväll

Så nu har jag gjort mig av med det stora skrivbordet mot en 500-lapp och en hel kasse med ramar mot en påse te och hembakade skorpor

• Cantaton

Grattis Vikariera i vad?

Panzerfaust skrev 2010-03-15 16:54:14 följande:
    Har precis fått ett jobb Ska vikariera på ett högstadium till sommarlovet börjar.
  • Cantaton

Absolut

Vilka ÄR dina ämnen?

Panzerfaust skrev 2010-03-15 18:09:42 följande:
    Sv och Eng, inte mina ämnen men man får ta det som erbjuds, det kan ju bli skoj oavsett. En erfarenhet rikare blir jag tveklöst.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången