• Villemoa

Tantvarning för 7:e gången

Många kramar till Heloise och Panzer!!

• Villemoa

GRATTIS, vad härligt!! Välkommen till världen grabben

Im yours skrev 2010-02-22 21:03:32 följande:

Lalala ......dansar in. Jag har blivit farmor till en präktig grabb på 4 kg, han kom ikväll 19.20. Så jävla underbart
  • Villemoa

Ja, grattis Heloise!

Bruttan: som jag sa i andra tråden så ligger Elvira på första plats i namnlistan om vi skulle få en dotter till Men vi har faktiskt ett till namn på E som vi gillar starkt

• Villemoa

Sonja: på intet sätt och under några omständigheter är du en skitmorsa!!! Kram på dig!!

• Villemoa

Mer ledtrådar då!

Fjosok skrev 2010-02-25 22:26:34 följande:
    Nja, ni är nära men fel .. :)
  • Villemoa

Här hade sportlovet kunnat börja bättre. När vi kom hem idag, har varit bortresta några dagar) så väntar oss följande: all snö från taket har rasat ner och vi fick krypa över snön för att komma till ytterdörren. 1½ meter snö att skotta bort från gången. Sen så har snön sabbat parabolantennen (tur att vi på övervåningen också har tv via fiberlan). Grannen berättade att de varit och skottat bort snö vid vår skorsten annars hade den gått åt pipsvängen.

Inte nog med allt detta: jag har inte fått in min lön på kontot heller. Eftersom mitt jobb använder en bank och jag har en annan så har överföringen inte hunnit slå in. Min icke-bank så att säga sa till mig att pengarna då automatiskt går tillbaka till företaget. Det var bara att ringa jobbet för att få numret till lönekontoret men dem kan man bara ringa till mellan 8-12!! Jag tror jag smäller av snart!

• Villemoa

Ja Blommis det är tur för vi fick precis reda på att de inte bara hade skottat vid skorstenen utan HELA taket!!

• Villemoa

Middag lär det bli men innan den måste jag hitta på nåt, köpa en blomma och choklad eller nåt.

Vi sa till dem att de skulle ringt oss för såå långt borta var vi inte att vi inte kunde åka hem men de tyckte att de skulle ju ändå upp på sitt tak så de kunde tagit vårt också så slapp vi åka hem.

passionsblomman skrev 2010-03-02 18:01:29 följande:
    Villemoa: Läge för en middag för grannarna tror jag! Jag säger ju att vi inte ska vara öar i ett hav och sköta oss själva. HUR skulle det se ut!
  • Villemoa

Dåliga ursäkter bara. Höll på att smälla av när rektorn kom med sina lama ursäkter! Var tvungen att byta kanal. Hur fan kan man stå på våldtäktsmannens sida?!?

didis skrev 2010-03-25 08:50:08 följande:
    Jag hade mer hoppats på att han skulle få en personlig kallelse av gud att missionera bland jakar i inre Sibirien...Av okänd anledning väntar jag mig mer av präster än lärare, präster borde om inte annat känna att de har stöd uppifrån när de går emot mobben.Men vad är det för lärare som inte ens kan använda internet utan utbildning??
  • Villemoa

Men gumman *kramar om i massor!!!*

Heloise skrev 2010-03-25 11:40:34 följande:
    Pappa och mamma så klart. Det visade sig att Anita på nordea inte kunde fixa röran så nu får jag en missbruksanmärkning som sitter i i 3 år, det är en "lättare2 anmärkning än en betalningsanmärkning eftersom bara banker och kreditföretag kan se den, men det betyder att vi inte kan flytta, inte låna mer pengar för att gör ett kök etc. Helt jävla låst i ytterligare 3 år. Det värsta är ju att det inte är mitt fel, jag har aldrig missat en betalning i hela mitt liv. Aldrig varit en en dag sen med amorteringar etc. Men det spelar ingen roll.Stackars Anita grät nästan när hon ringde och förklarade att hon gjort allt som stått i hennes makt men hon kan inte stoppa det!
  • Villemoa

Cantaton: fy vad jobbigt! Hoppas du får klarhet i vad det är och att du blir bättre snart!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången