Tantvarning för 7:e gången
Många kramar till Heloise och Panzer!!
Många kramar till Heloise och Panzer!!
GRATTIS, vad härligt!! Välkommen till världen grabben
Im yours skrev 2010-02-22 21:03:32 följande:
Många kramar till Aleta!
Hoppas du får komma hem Bruttan!
Ja, grattis Heloise!
Bruttan: som jag sa i andra tråden så ligger Elvira på första plats i namnlistan om vi skulle få en dotter till Men vi har faktiskt ett till namn på E som vi gillar starkt
Sonja: på intet sätt och under några omständigheter är du en skitmorsa!!! Kram på dig!!
Broken Wings med Mr Mister? Får inte ihop det med översatt text dock.
Mer ledtrådar då!
Här hade sportlovet kunnat börja bättre. När vi kom hem idag, har varit bortresta några dagar) så väntar oss följande: all snö från taket har rasat ner och vi fick krypa över snön för att komma till ytterdörren. 1½ meter snö att skotta bort från gången. Sen så har snön sabbat parabolantennen (tur att vi på övervåningen också har tv via fiberlan). Grannen berättade att de varit och skottat bort snö vid vår skorsten annars hade den gått åt pipsvängen.
Inte nog med allt detta: jag har inte fått in min lön på kontot heller. Eftersom mitt jobb använder en bank och jag har en annan så har överföringen inte hunnit slå in. Min icke-bank så att säga sa till mig att pengarna då automatiskt går tillbaka till företaget. Det var bara att ringa jobbet för att få numret till lönekontoret men dem kan man bara ringa till mellan 8-12!! Jag tror jag smäller av snart!
Ja Blommis det är tur för vi fick precis reda på att de inte bara hade skottat vid skorstenen utan HELA taket!!
Middag lär det bli men innan den måste jag hitta på nåt, köpa en blomma och choklad eller nåt.
Vi sa till dem att de skulle ringt oss för såå långt borta var vi inte att vi inte kunde åka hem men de tyckte att de skulle ju ändå upp på sitt tak så de kunde tagit vårt också så slapp vi åka hem.
Aleta: såå tråkigt med hästen! Många kramar
Grattis på födelsedagen Mitt i och grattis Cantaton i efterskott!
Dåliga ursäkter bara. Höll på att smälla av när rektorn kom med sina lama ursäkter! Var tvungen att byta kanal. Hur fan kan man stå på våldtäktsmannens sida?!?
Men gumman *kramar om i massor!!!*
Kramar till Blommis i denna tråden också!
Cantaton: fy vad jobbigt! Hoppas du får klarhet i vad det är och att du blir bättre snart!