• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Jag är här Jag jobbar faktiskt... kollar igenom bilderna från gårdagens fotografering för att se om det är något vi kan använda.

MittiPrickBrud skrev 2010-01-16 21:35:09 följande:
    Hmm.. fredagkväll och ingen här.Lever ni IRL också?!Godnatt alla fina tanter!
  • Cantaton

Skönt att hon ville sjunga. Man blir hedrar när sådana som du återkommer. Jag sjöng på ett dop i mars och nu har barnets morfar dött, och de har bett mig sjunga på begravningen. Det är verkligen hedrande.

Fjällbruttan skrev 2010-01-16 22:32:07 följande:
    En strålande stjärna ska lysa över dig Cantaton!!Tack för all hjälp!Du är guld värd!!Har just tagit hem noter från notpoolen och betalat dem bums!Vi har så ofantlig tur att solisten som sjöng på vårt bröllop kände sig hedrad av frågan om att sjunga på svärmors bröllop, så hon kommer Blir 2 eller 3 solon, får höra vad prästen och kantorn säger.Kramar i massor!
  • Cantaton

Nu har jag fördrivit flera timmar med att göra typ ingenting... Värdelöst? Ja...

• Cantaton
    Skönt att du är så nöjd efter den resan!
    Frulle skrev 2010-01-17 14:29:07 följande:
    Ok.. En liten story.Tidigt (kl 06.00) i torsdags tog jag tået in till kliniken. Träffade kirurgen en snabbis för att spika exakta mått på implantaten. Sen fick jag slappa på mitt rum i ca 20 min. Sen kom narkosläkaren in. Kollar lite uppgifter osv. Sen in på op!Natti natti!!!Vaknar upp och känner mig lite mysig av narkosen. Men ha ONT så jag nästabn dör..Kollar ner en snabbis och skriker TJOHOOO jag har bröst! Dagen efter mår jag APDÅLIGT! Åkte på kräksjukan så jag låg och tokspydde dagen efter op. Inge kul kan jag lova.Sen har jag legat hemma hos pappa och varit ynklig och blivit rejält ompysslad.Idag känner jag en rejäl skillnad och jag ÄÄÄÄLSKAR mina nya små vänner!! (eller små och små haha) Dom är rätt stora, men dom passar min kropp helt perfekt!!
  • Cantaton

Vilka sånger blev det?

Fjällbruttan skrev 2010-01-16 22:32:07 följande:
    En strålande stjärna ska lysa över dig Cantaton!!Tack för all hjälp!Du är guld värd!!Har just tagit hem noter från notpoolen och betalat dem bums!Vi har så ofantlig tur att solisten som sjöng på vårt bröllop kände sig hedrad av frågan om att sjunga på svärmors bröllop, så hon kommer Blir 2 eller 3 solon, får höra vad prästen och kantorn säger.Kramar i massor!
  • Cantaton

Tänker du på www.festfolk.nu/ ?
    Hon kan också hitta en hel del på www.artistbanken.com

Heloise skrev 2010-01-17 19:13:36 följande:
    Cantaton: det finns en hemsida, där coverband, trubadurer, solister etc finns representerade landskapsvis, vet du vad det är för en sida och kan du adressen?En av mina vänner ska gifta sig i sommar och är på jakt efter 2 olika band, ett till bbq på fredagen och en till bröllopsfesten.
  • Cantaton

Alltså, jag bor på en rätt liten gata inne i stan. Man åker inte på den om man inte bor i området. Jag har TAPPAT RÄKNINGEN för hur många akutfordon som de senaste 5 minuterna passerat mitt fönster med blåljus och sirener! Måste vara något allvarligt när det är så många...

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången