• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Mmm

Villemoa skrev 2010-01-23 17:05:23 följande:
    Men Canta, vad härligt för din pappa och hans sambo!! Och vad härligt att han gör framsteg!
  • Cantaton

Förstår det.

Fjällbruttan skrev 2010-01-23 17:24:05 följande:
    Tack för alla kramar, det värmer!!!Men det gick faktiskt bättre igår än vad vi trodde det skulle göra, både jag och maken hade ont i magen, men det gick över förväntan!Men vi valde att inte gå fram till kistan, det vart lite för mycket....
  • Cantaton
    Aleta skrev 2010-01-23 22:17:53 följande:
    Cantaton, nu har jag sett den! Jättebra, precis rätt stuk på annonsen för att man ska titta till. Snygg hemsida och sång också.
  • Cantaton

Du har väl hört förut? Om inte annat är det bara att gå in på min hemsida och lyssna - för det är dit den länkar. Adressen är förnamnefternamn.se/lyssna.html

passionsblomman skrev 2010-01-23 22:37:08 följande:
    Jag har sett annonsen Cantaton. Däremot kunde jag inte klicka fram så jag fick lyssna. Det blev något fel på hela tjottaballongen efter att jag hade väntat jääääättelänge! Men jag har väl en kass dator...
  • Cantaton

Det var passion som frågade och eftersom hon känner min mamma så vet hon Andra får väl fråga

Fjosok skrev 2010-01-23 22:45:50 följande:
    Cantaton: Men om vi inte vet ditt namn då?
  • Cantaton

Haha. Är det till småflickor?

Fjosok skrev 2010-01-23 22:49:03 följande:
    Som om jag inte gjorde det :-PFör övrigt kan jag bara skaka på huvudet åt dom rosa marängerna som nu är klara. Puffärmar är vackert men först så tyckte bruden att dom var för SMÅ. Det syddes om och resultatet är nu att flickorna kommer drunka i ärmar ..."Do you chinese people know the word lagom"??
  • Cantaton
    passionsblomman skrev 2010-01-23 23:03:45 följande:
    Ja det har jag ju, men ändå! *surar över min dator*Fjosok, hon heter ju som det står i annonsen!
  • Cantaton

Aha.

Fjosok skrev 2010-01-23 23:11:58 följande:
    Passionsblomman: Annonsen?Cantaton: NJa, Det är en näbbklänning till en 8-åring och en golvlång balklänning till en 173 lång 16-åring (dom är syrror).Modellen är densamma som jag har som avatar här på BT men vidareutvecklad. :)
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången