• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Mjo, fast jag är inte så där jättenorr av mig. Stockholms norrort, och så älskar jag Dalarna. Men min sambo säger att han inte kan flytta till en stad som är mindre än Stockholm, så vad gör man?

Sonja68 skrev 2010-01-25 14:46:13 följande:
    Fjosok, MittiPrickan, Cantan och alla andra: Vi har GOTT om plats här uppe i norr. Särskilt konstnärssjälar som ni, brukar trivas ypperligt här Här behöver man inte trängas och huspriserna har en trevlig nivå Ni är hjärtligt välkomna!!
  • dfk

Fjosok, jättefina klänningar!

Sonja, vilken mardrömsmorgon, men vilken gullig "svägerska" du har som kunde komma!

mittiprick,tack för dina ord!
    Du,jag blir också hemskt nyfiken...

cantaton, Ja nu kör jag på, när jag väl har kommit igång! hur går det med din träning? Går du 3-4 gånger i veckan?

• Fjosok
    MittiPrickBrud skrev 2010-01-25 16:18:00 följande:
    Fjosok.. ja..lyxproblem kan man tycka Jag skulle inte ha ngt emot det där torpet v id havet! Men allvarligt, om du känner att det är för mycket, ett problem.. Kan du inte sälja när den dagen kommer? Inte allt kanske, men det du har minst behov av? p.s Varför är du inte giftbar? Har inte uppfattat det , sorry att jag missat ngt som ni kanske har pratat om innan jag kom tillbaka in i tråden...
    Inget jag pratar högt om längre :) Men om man säger så att jag kommer inte att gifta mig eller leva med någon. Sannolikheten är ungefär lika stor som att grisar flyger eller att månen är en cheddar
  • Cantaton

dfk, ja, jag brukar gå 3-4 ggr i veckan, men just nu har jag en seg förkylning så den här veckan har jag kört två lugna crosstrainerpass ala promenadvarm, samt promenerat. Tanken är att jag ska köra 2 styrkepass och 2-3 konditionspass framöver. (För viktminskning.)

Äntligen har jag lyckats göra flyern och trots problem fått den godkänd av tryckeriet för tryck. Min folder ville jag ha uppdragen i affischsstorlek (50x70), vilket inte gick, men hon kunde dra upp den till A2, vilket ju är nära på. Så snart är allt tryck klart!!

Och idag har jag annons i Stockholms city. Alla tidningsställ jag själv gått förbi har dock varit tomma, så jag har inte fått tag i någon tidning själv...

Har även tagit promenad med bästa Anna samt druckit te o spelat yatzy på ett café innan vi vände och gick hemåt

• Cantaton

Och just det, hur kunde jag glömma att berätta...!?! Pappa skickade ett sms vid lunch. Han hade blivit utskriven redan idag!!!

• Cantaton

Haha, fina liknelser Cheddar vore inte helt fel.

Fjosok skrev 2010-01-25 17:08:20 följande:
    Inget jag pratar högt om längre :) Men om man säger så att jag kommer inte att gifta mig eller leva med någon. Sannolikheten är ungefär lika stor som att grisar flyger eller att månen är en cheddar
  • Fjosok

Nä, orkar inte vara nedstämd över det längre. Och orkar inte med andra gnat och tjat, men det är en annan femma

• Heloise

Vad underbart det är att jobba; tog bara 5 min in på mitt skift innan jag vart kallad en jävla kossa, miffot fick två val att a:hålla käften eller att b: bli utkastad. Han valde att kalla mig fitta, så det blev alt nr B.

Jag vill att de tar upp den delen av att jobba på ICA på ICA reklamen!!!

• Sonja68

Heloise; Mäh va f-n ! Vilken arbetsmiljö ! Bra att han blev utslängd.

CAntanton, spännande med flyer, annons och strålande nyheter ang pappa!!

Jag var inbokad på ett lunchpass i spinning imorgon, men de ringde och sa att det vart inställt. Instruktören var sjuk och även ersättaren. Men på torsdag är det Pilates som gäller!
    Om det också blir inställt är jag rädd att jag tappar gnistan

Har en tonfisklåda med ris i ugnen och sitter här och förundrars över hur fantastiskt härliga, duktiga, inspirerande vänner som finns här i Tanttråden! Ni är bara för underbara allihop
    Mycket kärlek till er ♥

• Villemoa

Åååh vad trött jag är!! Ögonen går i kors på mig snart. Har ju inte jobbat på två år så det är inte konstigt. Idag slapp jag ha lektioner och imorgon har jag bara en, mycket skönt! Men, hur mycket tid man än har så hinner man ju inte med nånting känns det som. Så mycket nytt att sätta sig in i men det brukar ju ge med sig.
    Om jag inte är här så ofta de kommande veckorna så vet ni varför.

Kramar till alla goa!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången