Inlägg från: Heloise |Visa alla inlägg
  • Heloise

Någon som kan tipsa om Florida ?

Min syster bor I Ft Lauderdale, jag är väldigt förtjust i Florida. Det var iofs längesen jag var i Orlando på Magic Kingdom, men det är ju härligt, precis som MGM studios är ett måste( så himla coolt). Kennedy Space center är också sevärt( sanslöst så stora hangarerna är, det får plats en lastbil på var och en av stripsen i den ame flaggan på den stora hangaren!!)

Key West är underbart, men bilturen dit är nästan lika fantastisk. Sedan skulle jag rekomendera ett ställe som heter Viscaya( Miami Dade county) jättefint museum, ett av mina bästa minnen ifrån Florida.
    www.vizcayamuseum.org/

Jag är ju bortskämd eftersom syrran bor där, bil är ett måste annars tar man sig ingenstans. Fort Meyers har jag ingen koll på dock.
    Annars är det ganska fascinerande att bara gå på stora mataffärer, får våra att verka som leksaksbutiker. Äta riktigt Ame frukost på en bra diner, dricka öl på en pub och kolla på NFL fotboll. Usch vad jag längtar tillbaka nu!
    Hoppas ni får en underbar resa!

• Heloise

Ja just det hade jag haft pengar hade jag fan i mig gift mig i Viscaya, kolla in bilderna ifrån bröllop de haft i galleriet *dreggel*! Men nu fick det bli i Gävle haha

• Heloise

Du är gullig du! Jag måte återgälda dig på ditt bröllop!

Humlan66 skrev 2010-01-19 11:25:29 följande:
    Ja jag såg ju det och ni va så fina :-d
  • Heloise

Inte sant, jäkla skit att plånboken får bestämma för det mesta!

Humlan66 skrev 2010-01-19 11:29:22 följande:
    men HERREGUD va vackert my oh my - vad jag vill gifta mig där nu haha
  • Heloise

Nä soldathemmet är väl det enda, där man får sköta mkt själva men det är ju inte så stort. Passade dock oss bra eftersom vi inte var så många.

Humlan66 skrev 2010-01-19 11:36:14 följande:
    GIRL-AMEN TO THAT ;) Tycker inte gävle har nått vidare utbud på festlokaler faktikst , ska vara engeltofta då men då får man ju inte sköta så mkt själv och det vill jag/vi *L*
Svar på tråden Någon som kan tipsa om Florida ?