Inlägg från: FramtidaFruSandberg |Visa alla inlägg
  • FramtidaFruSandberg

Tips för ett DYRARE bröllop

Åh, om jag hade obegränsat med pengar skulle jag beställa mina inbjudningskort från momentaldesigns.com Helt underbara men från 7 dollar styck.

Jag skulle välja Alicia Swedenborg som fotograf att följa oss hela dagen. Ovanpå detta skulle jag ha två filmare (så att de kan filma från olika vinklar) som är med från vigseln och genom hela middagen. Att de intervjuar folk lite också och sedan klipper ihop en proffsig film av det.

Sedan skulle jag beställa någon av Manuel Motas klänningar från Pronovias i original. Jag vet knappt vad de kostar ens för ingen butik i Sverige vill ta in dem utan att man betalat för dem först.

Sedan skulle jag bjuda alla gästerna på övernattning med brunch dagen efter (kan iof gå att göra även på en begränsad budget) men också betala deras taxiresor hem till andra sidan stockholm så att de kunde få åka hem precis när de vill.

• FramtidaFruSandberg
    aikidoaasa skrev 2010-01-16 15:04:13 följande:
    Den spårade typ ur från första början... frågan är om TS ville detta eller inte...
    Jag vet inget om det var meningen att tråden skulle spåra ur eller inte (tycker det var sjukt roligt att läsa allas idéer) men jag var helt seriös med mina förslag
Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop