Tips för ett DYRARE bröllop
Lasse Hallström ska regisera bröllopsfilmen... för det är väl en sån vi håller på att konstruera
Lasse Hallström ska regisera bröllopsfilmen... för det är väl en sån vi håller på att konstruera
Man får nog muta mer än bara prästen men det är det ju värt bara ingen av gästerna kommer i guld -> Alla gäster måste köpas nya kläder och de ska givetvis matcha färgtemat på rätt sätt. Sen är det ju inte varje dag man får chansen att dansa vals på parketten och då är det ju viktigt att alla gästerna kan dansa ordentligt så det inte blir tomt på golvet... danskurs är obligatorisk för alla gästerna!
Nej det måste finnas möjlighet för de av gästerna som inte vill visa upp sina bristfälliga kunskaper att ta privatlektioner med en tillräckligt sympatisk men duktig lärare så det får nog bli Anne från Let's DAnce till dem och Nigel till oss för vi måste ju vara de som dansar absolut bäst och har snyggast koreografi på bröllopet.
Tänk dig de två samtidigt i köket - kanske ska ha öppet kök för att inte missa underhållningen?
Jag tror bestämt att ett tre-dagar är på sin plats för det är ju trots allt JAG som gifter mig och då måste vi ju få fira ordentligt. Det innebär dessutom att jag måste ha te uppsättningar av klännningar, skor, hår och smink. Karl lär ju också ha tre uppsättningar så det går att koordinera på rätt sätt. Sen blir det ju mat, underhållning och logi till alla gäster... fri bar öppen 24h/dygn... ja visst är det mycket man skulle kunna göra bara man hade pengar och vänner som ställde upp.
Men att ge det som present till gästerna - hur kul är det? Är det inte bättre med en graverad kristallservis med vårt datum och våra namn så de aldrig glömmer vems bröllop det bästa bröllopet de varit på var?
Nej vet inte hur bra de sjunger - som kvällunderhållning kanske?
Så länge det är specialdesignat och ingen någonsin får lov att kopiera servisen - unikt är ledordet!