• varelse

Tips för ett DYRARE bröllop

Jag tycker vi kan hyra in filmare och regissör och redigerare från Hollywood, så att vi får den perfekta bröllopsfilmen!

Och sedan hyr vi in ALLA våra favoritartister för att köra VARSIN låt live på bröllopet.

Tårtan gör vi ala den där reportern som beställde en life-size-tårta föreställande... just det... sig själv! Den kan inte varit billig.

Hmm.. vad mer kan vi göra? Jo, jag har en kompis i USA vars vän gifte sig i en klänning för $10.000 (motsvarande ca 75.000kr). Det borde vi kunna toppa, inte sant?

*gillar den här tråden* Riktigt roligt att bara få spåra ur emellanåt i gott sällskap!

• varelse
    annaochmias skrev 2010-01-19 00:06:34 följande:
    Hehehe, hittade precis ett foto på en klänning med äkta diamanter... Den kostade bara 12 miljooooner dollar! :Dmost-expensive.net/wedding-dress
    OMG!! Hahahaha! Vilken galenskap! Jösses... "Jag skulle kunna donera det mesta av de här pengarna till svältande människor, hemlösa och sjuka.... meeeeen Nej. Jag bara MÅSTE ju ha den här klänningen med äkta felfria diamanter på!" Alltså... det är roligt att spåra ur, men 12 miljoner dollar?! Shiiiit.
  • varelse
    Lyckliga013bruden skrev 2010-02-06 13:04:06 följande:
    i finaste mjukaste dyrste materialet, och så låter man någojn känddesigner designa dem
    Japp! Och så slänger vi på ett monogram av små diamanter när vi ändå är i gång.
Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop