Inlägg från: Andreas flicka |Visa alla inlägg
  • Andreas flicka

Tips för ett DYRARE bröllop

Världens roligaste exempel på extravagant bröllop är ett avsnitt i Friends. Rachel har blivit gravid och hon och Ross är på en tillställning hos någon av deras föräldrar, de låtsas att de har gift sig på Hawaii. Rachels berättelse om bröllopet blir bara mer och mer spektakulär och tillslut hittar hon på att ringen placerades på hennes finger av vita duvor...

• Andreas flicka

Hmmm, om jag var superrik skulle jag låta sy upp flera olika klänningar efter egen design och bara i siden och sidenspetsar (såklart) för att kunna välja den som jag kände mest för på dagen B. Klänningarna skulle såklart vara handsydda av toppskräddare.

Jag skulle också chartra ett eget plan och flyga till London för att åka till Emmy shoes och specialdesigna egna skor.

Jo jag skulle såklart i samband med resan till London också kolla runt lite på designerklänningar för att få inspiration. Bo på savoy och dricka afternoon tea för att ta igen mig efter min "jobbiga" dag.

Vidare skulle jag betala en personlig tränare för att komma i mitt livs form.

Jag skulle också specialchartra ett plan så att min mormor och morfar kunde vara med på vigseln. Planet skulle vara en precis replika av deras hem i Grekland haha! Allt för att mormor inte skulle känna sig orolig.

Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop