Inlägg från: iregnet2010 |Visa alla inlägg
  • iregnet2010

Tips för ett DYRARE bröllop

Vi känner alla till och läser om och om igen om hur man gör sitt bröllop billigare.

I rättvisans namn tycker jag därför att det vore bra med en tråd om hur man gör sig bröllop dyrare. Det måste ju finnas några bra sätt för oss som vill lägga så mkt pengar som möjligt ??

Kom igen nu tjej ge mig förslag!

Jag kan börja:
    -Sminka dig hos MIKAS, kosta 5000 om du gör det i stockholm och vill du ha konsultation innan kostar det ytterligare tusen.
    -Köp dina inbjudningar hos TWINK, ett förslag jag fick kostade 75 kr st..mm.. det är gästerna värda!

• Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop
  • iregnet2010

Innan bröllopet bör man unnan sig en Complete Works 6 h spa-behandling på Grand Hotels nya lyx-spa. Ta gärna med brudtärnorna. Bara 8600 per person =mysigt och avkopplande

• iregnet2010

bli vigd av påven (i en luthersk kyrka) det blir nog vääääääääääldigt dyrt :)

• iregnet2010

eh jo....spåra ur behövs...dock underskattade jag alla BT-brudars fantastiska fantasi...

KatjaB skrev 2010-01-16 18:26:03 följande:
    ja, jag tolkade denna tråd som en kul och lite ironisk tråd.. dock så kanske det inte var intentionen med tråden från början
  • iregnet2010

man kan även hitta ett slott där man ska ha festen. I stället för att hyra köper man dock slottet. Därefter målar man om alla rum och köper möbler som matchar ens färgtema, mkt viktigt.

även kyrkan köper man loss, givetvis skall även inredningen i den matcha färgtemat.

• iregnet2010

diamonds are a girls best friend...dessutom gäller väl BT-mantrat, det är ju MITT bröllop! klar jag får unna mig

varelse skrev 2010-01-19 07:02:46 följande:
    OMG!! Hahahaha! Vilken galenskap! Jösses... "Jag skulle kunna donera det mesta av de här pengarna till svältande människor, hemlösa och sjuka.... meeeeen Nej. Jag bara MÅSTE ju ha den här klänningen med äkta felfria diamanter på!" Alltså... det är roligt att spåra ur, men 12 miljoner dollar?! Shiiiit.
  • iregnet2010

KatjaB skrev 2010-02-17 22:37:56 följande:
    jag skulle betala en kock att laga all mat from idag tills dagen B, god mat som är nyttig och man går ner i vikt utav.. så blir man smal o får sina favoriträtter bara sådär serverat varje dag.

åh bra idé. Jag skulle vilja ha en hud terapeut, sminkös och frisör som gjorde i ordning mig varje morgon fram till bröllopet så att man är tipp topp. Varje helg skulle jag ta in på Grands nya lyxspa och göra en heldags behandling.

• iregnet2010

låt kungen adressera alla kuverten till inbjudningarna, en jobbig sak att göra själv och ger ju en extra touch till inbjudningarna..att det blir en och annan felstavning får man leva med

Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop