Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Tips & tricks

Hej
    en ny resetråd- trevligt. Resedrömmar behövs när snön ligger i drivor o termometern med jämna mellanrum ger sig ner mot -20 tilloch med här i Göteborg

Jag har två resor som jag verkligen ser fram emot nu till våren. Den första är en jobbresa till Dubai. Där har jag aldrig varit så det skall bli spännande. Mestadelen jobb men en dags ledigt blir det. O sen blir det Mallorca i maj med en av mina vänninor. Letade hotell o hittade detta www.hotelesport.com/. Någon som varit där?

• Ab fab

vi skall vara där en vecka. några dagar i palma, ett par dagar i Soller samt en natt på kloster. Jag jobbade som reseledare en säsong för många år sen och gillar ön sedan dess

• Ab fab

sträckan Deya, Soller o Pollensa är fantastiskt vackert. Mountainbikes är ett perfekt färdmedel

• Ab fab

jag är verkligen ingen hastighetscyklare. mest trampar jag fram på min gröna treväxlade cresent från 1979...

• Ab fab

Blandat med lite getter, vacker utsikt o lite trevliga cafeer

• Ab fab

fick rapporter från Irland häromdagen... 10 grader och snödroppar.

• Ab fab

Jag är trött på vinter just nu. 18 minusgrader igår morse, pendeltåg som bara tjorvar.... det var många svordommar som muttrades från mun igår.

• Ab fab

i april skall jag med en grupp till London. Är det någon som har några bra restaurangtips- inte lyxklassen... det brukar inte företaget gilla men inget sunkigt

• Ab fab

ja - jag drömmer om allt just nu. Snöfria gator, skottningsfria dagar, cykelturer, uteserveringar....

För två veckor sedan var jag på en hotellmässa här i Göteborg. la mitt visitkort i några utlottnignskorgar. Två vinster har trillat in- en skall utnyttjas i helgen. En avsmakningsmeny på en gammalt pensionat söder om Göteborg. Den andra är en weekend på Stadshotellet i Tidaholm - verkliga metropoler alltså

• Ab fab

jag är nöjd med vinsterna- varken Frillesås eller Tidaholm är ställen som jag normalt besöker . Just nu är det Dubai på listan. Om två veckor skall jag ner och jobba några dagar men en ledig dag blir det. Kollade igår.. 27 grader varmt Veckan efter blir det Stockholm. Gav min bästa vännina julklappsbiljetter till Björn Skifs på Cirkus. Det blir en helg av lite shopping, asiatiska buffén på Berns, Dramaten med svärföräldrarna och Björn Skifs. Det ser jag verkligen fram emot.

Jobbresa till London står på programmet och en vecka på Mallorca med gammal resebranchvännina. Så jag tänker på Mallorca i maj för att stå ut med snön

Åhhh Mattias Dahlgren... så spännande. Ser fram emot rapport

Svar på tråden Tips & tricks