• giz83

I morgon ska jag fria till min sambo!! =)

åååååhhhh va roligt!!! grattis grattis tjejen!!!!

jag friade också till min blivande...=) vi har små pratat om det i många år och jag har sagt att jag vill inte förlova mig förrän jag vet att det verkligen blir ett bröllop max max 2 år senare...

och i mars/april förra året en sen söndagsmorgon satte jag mig på honom och frågade...hihi...vi låg i sängen och drog oss och då tog jag tillfället i akt och frågade. och han sa ja....=) men utan några ringar

sen några veckor senare frågade jag när han skulle vilja ha bröllopet och då ville han ha det i slutet av sommaren...och vi bollade fram o tillbaka, men sen slutade det med att vi bestämde oss för 7/8 2010....ooo de e sååå spännande

och dagen innan min födelsedag (4/10) tog han med mig in till ett köpcenter och överraskade med förlovningsringar...hihi...

så nu ska vi verkligen sätta igång med att planera och gå igenom allt...=)

jag lääängtar såååå

*kärleken är evig*
  • giz83

hihi...

ja det var lite speciellt...=) och när vi berättade för alla att vi förlovat oss så var det mer än 80% som sa: ÄNTLIGEN!!! DET VAR PÅ TIDEN!!  hihi...för vi har pratat om det så länge och inte haft råd, men nu har vi lyckats hitta en budget som passar oss...så det känns jätte bra...åååå så spännande allt känns...det är liksom inte långt kvar nu...hihi

las vegas bruden skrev 2010-01-17 10:52:14 följande:
    giz83: Åh det låter underbart! Grattis!! Fröken Strössel: Tack!
    *kärleken är evig*
Svar på tråden I morgon ska jag fria till min sambo!! =)