Inlägg från: Maxiander |Visa alla inlägg
  • Maxiander

En fråga till dem som har föräldrar som är med och betalar.

KatjaB skrev 2010-02-27 23:32:52 följande:
    vad ovanligt att tärna och bestmasn betalade era ringar.. är de nära släkt eftersom de tog en sån stor post/present
    Har aldrig heller hört om det?
    Nytänkande, min "gratis-fikande" lillasyster skulle dock aldrig göra det, hihi ska lura henne och säga att det är tradition :)

Såg ovan att ni har 130 som kuvertpris, hur har ni yckats få det så billigt?

www.maxiander.se/
  • Maxiander
    KatjaB skrev 2010-03-02 20:53:12 följande:
    haha, ja det vore nåt det Mina tärnor som den ena är småbarnsförälder och den andra nybliven husägare kanske kan sjuta till för ringen Det är från örebro, ethels catering heter det, inga kompispriser alls, utan det är vad hon tar per kuvert för buffén. Men vi fick faktiskt efter att ha fått priser från henne liknande offerter från andra ställen då vi nämnde vad vi fått för pris där. Och det lät också bra, men i slutändan valde vi att ta henne, hon har porslin mm billigt så det gör ju helst klart skillnad i budgeten.
    Hihi jo min 17 åriga underbara men inte så ekonomiska syster skulle göra vilda protester kan jag lova! En av mina tärnor designar vårat monogram och om jag bestämmer mig för att göra klänningen själv kommer hon designa den me (utefter våra representative mina önskemål såklart) Det tycker jag är väldigt gulligt av henne och även om det inte kostar pengar så kostar det tid, uppskattar det verkligen!

Åhå, verkligen värt att kolla runt lite, har bara hittat BETYDLIGT dyrare alternativ... Tack för tipset!

Trevlig kväll!

www.maxiander.se/
Svar på tråden En fråga till dem som har föräldrar som är med och betalar.