Inlägg från: Hemlig2009 |Visa alla inlägg
  • Hemlig2009

    Fick inte den bukett jag beställt... Klaga?

    Klart att du ska påpeka det. Min hårblomma vissnade innan jag ens fått på mig klänningen, ringde och vips så hade jag en ny i handen. Nu var det ju min klantiga frisör som hade sprayat blomman full med hårspray så det var inte floristens fel...

    Däremot tyckte jag att den speciella blomma som floristen valde sloknade lite under kvällen i buketten, talade om detta så att hon vet för framtidens brudar. Så lite feed back skadar väl aldrig!

  • Hemlig2009

    Hmm, tror det var den speciella glanssprayen som tog död på blomman. Vi sprayade nämligen med vanlig hårspary sen och då höll den ju.


    Alexxxi skrev 2010-01-18 12:09:59 följande:
    Till ts klart du ska klaga!! Som nån innan sa, du ska ju få det du betalade för och inget annat! =) Go for it!Till hemlig2009 när man sprayar på en ros/blomma så brukar rosen/blomman ta längre tid på sig att vissna, så jag tror inte det va frisörens fel utan floristen!
  • Hemlig2009

    Jag tycker det mer handlar om att floristen i fortsättningen kan vara lite mer lyhörd. Man behöver inte vara otrevlig bara påpeka att det i framtiden kanske är bra att lyssna lite mer på kunden.

Svar på tråden Fick inte den bukett jag beställt... Klaga?