God morgon tjejer! Jag försvann med, Joe kom hem tidigare igår :)
Jag ska kolla ifall jag hittar nån bild på klänningen, har haft den redan ett år. Vår första plan var ju att vi skulle gifta oss i Finland, men då gick inte det..men gillar den fortfarande som tur.
Alex, vad roligt att du hittat klänning! har du nån bild på den?
Men nu har jag missat nåt? har du bytt tillbaka till ditt gamla jobb Chris? Roligt att höra att du trivs!
Mirey, vi gifter oss samma datum som Alex 5.6 nu i år :)Hemma i Finland blir det, ser ut att en av Joes bästa vänner kommer upp. Vete tusan ännu om musiken tjejen är sen med svar också inte fått nån bekräftelse än..Men ja det ordnar sig:)
Lite knepigt att fixa via nätet dock. :D Och jaa vi är ju på väg att flytta till Amman, men ni vet det går liksom så långsamt. Denna vecka är det tänkt att Joe ska åka dit 2 dagar och sen kommer han till Beirut och vi åker tillsammans dit..Men vet inget än, inte om bostad o så (företaget fixar det) så har varit lätt stressad över det. Men har tålamod det visar sig säkert.
Ja, som sagt det var sorgligt det som hände här igår. Under dagen fick vi höra om bekantas bekanta som var på planet och LBC hade sändning igår o så om det hela kvällen. Kändes konstigt att blicka ut över havet. Och idag är det helt lugnt. Solen skiner t.o.m.
men hoppas dom uppmärksammar mer vädret under flygningar, verkligen stormigt igår natt.
ta hand om varandra! kram