Ja lite har jag sett hans arbete och det ser ganska så vanligt ut, mitt första handsval bokade jag när jag ännu var i finland, för att sedan få ett mail i beirut att hon inte kan heller, hennes dotter har studentskiva..:/ och jag som försökte var i god tid med det. Så då blev det stress och han har lång erfarenhet och ärligt talat lättast att ha kontakt med via mail så det fick bli så. Men ska förhöra honom väl i finland igen :)
Min kompis som gifte sig förra sommaren hade en fotograf med sig hela tiden (proffs men kompis kompis från sverige) hon var bla med på möhippan o det blev såå fina bilder! Men på sånt spårar det ju totaalt ut med priset :D hoppas folk tar massa bilder. Min brorsa är jätteduktig.
Nu går jag inte i skola, men gjorde det i Beirut, det var jättebra! Haha hon lärde oss lite etikett : Chou baddik tishrabi? fi chai, ahve, pepsi..och man får aldrig erbjuda vatten, och säger folk nej tack måste man insistera allafall 3 ggr :D tfaddal, tfaddali..Och rätt mycket annat som jag har nytta av. Är ju själv tvåspråkig också och tror att det viktigaste med att ha flera språk i familjen är att man själv som förälder håller sig till ett språk när man pratar med barnen.Då blir det tydligast för dom.Förresten nej snälla vi byter inte till arabiska- det har jag nog av här ;)