Orientalisk Bröllop! Del 3
Enkel o stilren =)
Enkel o stilren =)
Hellooo tjejer!!
Hoppas ni haft en bra helg=)
Lina, grejen e att du kan planera några månader innan men saken är att det kan skita sig med vissa saker, som det gjort för oss och är man ute i god tid som vi ändå va så hinner man kolla upp nya alternativ=)
Är din kille engagerad då eller får du göra det mesta själv?
Haha skönt det Lina, min fästman är lite föööör engagerad tycker jag men det är skönt på ett sätt, haah.
Åhh My... beklagar verkligen!! Gud va tråkigt!! Va han sjuk sen länge?
Jag har hört att är bröllopet planerat så ska den fullföljas ändå men jag vet inte om det bara gäller om det är nära inpå bröllopet...
Hur som helst, riktigt tråkigt=( alla yerhamo!
Klart inte... kolla, folk kommer snacka oavsett vad. Gör det som känns bäst för er. Haram, han har gått bort men vad kan ni göra åt saken nu?
1. ni kommer förmodligen inte ha kvar lägenheten och betala i 1 år.
2. Skitsvårt att få en lägenhet om ni säger upp den.
3. Ni har kommit väldigt långt redan...
Hoppas era nära förstår iafl...
Ha inte dåligt samvete... Hoppas verkligen det löser sig. Som du sa...han kommer inte komma tillbaka till livet oavsett vad.
Vad säger dina föräldrar då?
Mmm brudens föräldrar... varför ska dem alltid hålla på? Hehe...
Det löser sig, nshalla =) Håller tummarna för er. Dem kommer nog förstå... hans sida alltså.
Nu ska jag lägga mig, natti tjejer...
God morgooon =)
Snöar det hos er allihopa idag?? Här snöregnar det!! Guuud, va jag e trött på vintern!!
Meis, mår du lite bättre idag? Hoppas ni får goda nyheter denna veckan.
Hmm, ska hon vara borta så länge, jaja men ni lär få svar i veckan antar jag=) Hon förstår väl att det är bråttom för er att veta.
Du kommer nog va ganska "off" från jobbet tills då får klarhet om vad som kommer hända. Tyvärr kan du inte göra annat än ha tålamod.
Jag mår bra tack, hade dock hellre legat hemma under täcket och kollat på tv istället för att va på jobbet... =P
Lina kommer ni inte va så många som syrianer vanligtvis brukar va? =)