Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

Orientalisk Bröllop! Del 3

Jajaaa men ni blir ju en del ändå Lina

Meis, ni slår rekordet här inne eller?

• Alexxxi

Hahaha det kostar att ha sångare =P

• Alexxxi

Sitter ff med curler i huvvet, V vill äta emellan... hatar vänta, haha och jag ser ut som en gammal kärring just nu.

Mirey, fan va bra att han ska sjunga den!! Måste ni ha en assyrisk låt med eller är det för Shabbes skull?

• Alexxxi

Hej flickooor =)

Mir hur gick det idag? Kommer inte in på msn, den e konstig=(

• Alexxxi

Guuuuuuud så underbart väder!!! Hoppas ni längre upp i landet har det lika soligt som oss nere i söder =P Några minus är det men det e skitsamma, soligt och klarblå himmel!! Börjar få vårkänslor!! =)

Chris, verkar som att msn krånglade för de flesta igår, jag kom inte ens in överhuvudtaget =S
    Vilken präst ska Josef döpa sig hos? Katolska?

• Alexxxi

Meis, va skönt, lika bra att tänka så men håller med, blir d inte som man förväntar sig så blir man besviken ju=(

D va OK men uppsättning igår idag blev den lite bättre men ff så gör vi d slarvigt eftersom d kan komma in kunder när som.

Trots d får jag ångest av mamma!! My God! Hon gör mig galen! Hon hittar ALLTID fel och jag får panik får då ser jag oxå det och blir velig igen! Shit att det ska va så jobbigt!!

• Alexxxi

Meis, tänk på att alkohol har utgångsdatum... öl iafl... Så om bröllopet skjuts upp får ni göra av med dem.

Joo mamma gör mig galen som sagt, hon vill klart bara väl men jag blir nog mest arg på mig själv, haha. Får öva annat, Mirey tyckte frisyren va fin men jag gör ju inte det längre, haha=P

• Alexxxi

Hehe jag ska maila dig bilderna lite senare Meis.
    Mmm mammor, undra om vi kommer bli likadana? =p

• Alexxxi

Go morgon tjejer =)

Ännu en härligt solig dag=)

Chris, jag kan skicka dem när du e inne på msn =)

Meis, några goda nyheter?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3