Inlägg från: mrsya |Visa alla inlägg
  • mrsya

Orientalisk Bröllop! Del 3

Syrien..jag pratar bara arabiska tyvärr, men han kan syrianska o arabiska. Har inte riktigt koll på var ni kommer ifrån tjejer? O era killar också :)

• mrsya

hoho :) hoppas alla mår bra här..
    ingen online :(

Kan uppdatera er ang. blommorna. Vi träffade floristen igår, han hade ett bröllop här i Eskilstuna. Han hade med några exempel på sin dator. Det är ett helt hav med olika modeller och varianter...Gud va svårt!
    Men vi behöver åka till honom i tälje för att se hela utbudet..spännande :) Han är riktigt duktig!!

Mirey- ser fram emot att höra om din sminkning imorn.

Hörs brudar!

• mrsya

Haha va fula ni, jag fattar väl att ni har liv, det har jag OCKSÅ :P

Jag har varit på bröllop faktiskt, här i Eskilstuna. Blev inte så mkt inspiration..Man har det mesta klart i huvudet så då kan inget komma imellan :)

Grattis Ranya!! Hoppas det blev den bästa dagen i ditt liv.

Mirey- sjukt att ni träffades så där..synd att du inte kom på det tidigare så ni kunde sagt hej åtminstone :) Du påminner lite om mig, segare än segast haha.
    Så du avbokade henne, okej, tråkigt för mig :P Jag tror att jag ska rota lite mer i Eskilstuna, känns bökigt att ta sig till en massa städer på samma dag som bröllopet..

Chris- Låter som en toppenhelg!

Yalla natti natt tjejer..

• mrsya

Hello girls...

Mirey- Ja det var ett fint bröllop. Det var ett äldre par och det märktes :)

Chris- du har helt rätt, man tänker, shit så ska jag inte ha..haha..elak jag är :)
    Idag är det måndag och man är back to work, ikväll, inget spec. planerat faktiskt.

Jessika- kul att det går undan för dig, håller tummarna ang. kyrkan :)

Kul att veta vad ni jobbar med...så vad jobbar ni med? :)
    Alex är frisör..kul!

• mrsya

Alex- nej jag har inte snackat med din kontakt, är ändå lite nyfiken på tjejen som rekommenderas på make up store här i eskilstuna. Ska gå en provsminkning där innan tänkte jag :)

Jessica- haha sköööönt :) Kul så länge man inte blir uttråkad..

• mrsya

Chris- Jag har bokat en provsminkning på Make up store här, i mars. Men jag ska flytta fram den, för jag tänker, OM det inte är bra, då vill jag gärna ha tid på mig att byta sminkös.
    Det finns en, hon som äger butiken, hon har gott rykte, ska boka då hon jobbar.
    Haha gott med laban och salt, först fattade jag inte, tänkte på spöket laban hahaha.

Mirey- Duktig flicka, hoppas det går bra med studierna. Smart att plugga o jobba samtidigt. Lycka till med klänningen, det blir säkert super :)

• mrsya

Hej tjejer

Jessica- Superfin och mysig lokal verkligen :) Lycka till med jobbsökandet :)

Chris- Nej precis, jag ska testa make up store först, känns nära o bra. Blir det inte bra så hör jag med Jano..

• mrsya

Mirey- En fråga, vet du någon frisör som heter Arti (typ) i Södertälje? Hört att hon är duktig, att hon jobbat i typ 20 år, troligtvis armenier?

• mrsya

Mirey- Mabrok mabrok, hoppas du blev nöjd men inköpen :) Arti ska vi nog boka, har hört så bra om henne o hon kan tänka sig komma hit ddessutom, känns bra!

Chris- låter som en bra dag du har haft. Flera sådana!!
    Jag mår bra tack. Allt rullar på. Bokat buss nu också, från eskilstuna till tälje, för närmsta släkten.

Nu är jag hel slut. Får höras imorn.

Natti natt!!!

• mrsya

Ranya- Hej och stort grattis..skönt att ha det överstökat eller vill du göra om det? haha :) Allt ser perfekt ut! Vi ska ha Fadi också, i S:t Jakob, södertälje, känns tryggt att du var nöjd med honom..Du var väldigt vacker måste jag säga :)
    Håller med dig ang. gästerna. Hoppas våra är mer organiserade och hör av sig om de INTE kommer (troligtvis hör de inte av sig, som du sa Mirey, typiskt blattar hehe..)

Mirey- Det närmar sig tjejen ;) Hur känns det? Allt under kontroll? Låter som att du är nöjd med klänningen nu också..skönt det!

Chris- Skönt att du fick ta ledigt, låter som en viktig resa :P

Jag har avbokat frisören jag skulle ha från början och har bokat hon Arti. Mkt trevlig kvinna med gott rykte, och hon kommer hem till oss. Känns skönt!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3