Inlägg från: frumånsson |Visa alla inlägg
  • frumånsson

Tårtrummet i Arlöv?

Hej Marjo, jag gifte mig för 1,5 år sedan och beställde mina tårtor från tårtrummet. Jag har bara positivt att säga om dem, de var fantastiskt goda och alla våra gäster pratar fortfarande om de fantastiskt goda och vackra tårtorna vi hade. Därför var det naturligt att vi beställde våra doptårtor därifrån ett år senare och vi blev lika nöjda denna gången. Våra tårtor finns med bland bilderna och var vita med vita kallor uppe på. Vi valde att ha en tunn sockerkaksbotten då vi hade nötallergiker bland gästerna, och sen hallonmousse, därefter mörk chokladpannacotta och sen passionsfruktmousse och över det en vit chokladlasyr. Maria som gör alla tårtorna är helt fantastisk med sin noggrannhet och service. Hon fick oss verkligen att känna att det var våra tårtor till vår stora dag och att det var vi som bestämde vad vi ville ha.Vi fick även komma och smaka innan så vi visste säkert vad vi ville ha. Jag kan varmt rekommendera tårtrummet till alla och längtar tills vi får anledning att beställa därifrån igen!

Svar på tråden Tårtrummet i Arlöv?