Vi fortsätter blanda och ge
Oj vilket ös i nya tråden!
Schysst start Ore!
Min son har vad läkaren hittills kan se inte vare sig astma eller allergi. SKÖNT!
Men fortsätter han att uppleva svårigheter att andas vid ansträngning så ska vi återkomma för sk ansträngningstest eller vad han kallade det.
Jag har även talat allvar med "fröken" och hon skulle ta den här flickan mellan fyra ögon och tala om att nu har XX och hans mamma och pappa fått nog och antingen lyssnar hon på fröken och lägger av med de här dumheterna eller så kommer XX mamma till skolan och går vidare med saken.
När min son hörde det upplägget så glimtade det till i hans ögon och han sa med djup övertygelse i rösten: "DET vill hon inte vara med om, det vill jag lova."
Vi har i övrigt haft en jättemysig eftermiddag med både Sushi OCH kondis med semla. Har även äntligen skaffat en fin almanacka för 2010. Det var på tiden.
Och så köpte jag ett sådant där konstigt pussel som Lappis nyss lade. Jag har inte öppnat det så jag vet inte om jag kommer fatta noll. Det återstår att se.
Tack för uppbackning och pepp både runt det där med sonen och jobbnojja. Okej, jag lovar att låta AM hjälpa mig då. *blir omedelbart ännu mer nojjig*