Hej hopp!!!!
En ofrivillig ledig dag, fast tacksamt för mina studier.....
Annars jobbar jag och står i. Har lite att fixa med innan mitt vik sätter igång i maj och det ska bli kul, men kommer att ha lite att stå i. Finns några pojkar i klassen (3:or) som måste sättas på plats och tas ner på jorden annars kommer det inte att bli bra. "Raka rör" redan från början annars går det hela åt pipsvängen.....
Lappis
När jag numera bjuder till kalas bjuder jag dem som jag umgås med just nu och de som bjudit mig. Finner ingen mening med att bjuda dem man inte har sett på ett par år och bara har lite kontakt med.
Porchez
Lycka till på intervjun!
Tinga
Vi har dragit ner på Maltes middassömn för att få honom att sova längre och det har börjat ge resultat.
MSW
Åh, vad kul att få lite uppskattning på bussen!
OMS
Tonåringar ja........ vad säger man?????
Har ju jobbat mycket med dem och det är verkligen en berg och dalbana, men vad det är skönt när föräldrarna är medvetna om problemen och vill hjälpa till. Det är mycket glädje, många tårar, utbrott osv. En frigörelse som man ska gå igenom på olika sätt. Alla har sina vägar geonom detta. Men man ska aldrig som förälder sluta bry sig eller inte lägga sig i sina barns liv. Kämpa på för det brukar ge bäst resultat. Hoppas det blir bättre för er snart!!!!!! Stor kram till dig!