• Mrs  B

Vi fortsätter blanda och ge

Heja Heja Heja Vickan och Trollet!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack för alla tankar och kramar!!!!!!!!

SVÅRMOR är verkligen knepig och egoistisk liksom resten i den familjen och det gör mig så tokig......
    Maken och jag kom överens igår kväll att nästa gång svärmor har kalas/bjudning (troligtvis påskdagen) så ska vi ta med egen fika. Får se vad hon säger då???!!!

Angående makens farmor så var hon 90 år och väldigt dålig de sista fyra veckorna, men det känns väldigt konstigt ändå. Hon har betytt väldigt mycket för maken men även för mig så det tar nog ett tag innan man fattar att hon inte finns mer.....
    Nu måste vi ta tag i det praktiska och sen utrensning och städning av lägenheten.

Idag är jag hemma med båda barnen och tar en "day off".
    Malte hade feber igårkväll, så han fick alvedon, men nu märks inget. Men har dem hemma i alla fall. Max blev överlycklig när jag sa att han fick vara hemma idag om han ville. Det har ju varit mycket dagis på sistone så jag förstår att han också vill vara hemma lite.

• Mrs  B

Vickan
    Heja Heja Heja!!!!!!!!!!!!!!!
    Stort lycka till när det väl sätter igång på riktigt!

Har bara blivit igångsatt när det gällde missfallet och det gick bra. Men årsdagen är tyvärr på lördag så jag hoppas du föder innan......

Här snöar det även idag!

• Mrs  B

BS
    Hoppas Iris tar på sig sakerna för då blir hon säkert underbar söt!

Jag födde mitt mf i korridoren eftersom vi inte hann in i ett rum så det finns en möjlighet att andra hörde mig........
    Smärtorna var precis densamma som med Max förlossning.

• Mrs  B

Telis och BS
    Vi ska åka på skidsemester i januari nästa år och då har Max precis fyllt 6 och Malte fyller 3 år och det ska bli skoj och se hur det går.
    Maken har tjatat länge om skidsemester så nu ska det snart ske.....

• Mrs  B

Parnassia
    Vecka 18 för snart 2 år sedan!

• Mrs  B

Telis
    Ja, skidskola blir det för mig och barnen. Det är ett måste.
    Maken kan redan åka bra så han får väl har fri åkning när vi andra lär och vett och etikett i backen.
    Ska bli kul!

Vickan
    Ja, föda i korridoren är inget jag rekommenderar men vad gör man när det går fort....?

• Mrs  B

Tinga
    Tror inte det men de ville inte lyssna när jag sa att jag ville krysta och föda. De ville tvunget ha en undersökning först så då blev det som det blev. Hade de lyssnat på mig hade det inte blivit så.

• Mrs  B

Ja, det är ingen vidare historia och jag hoppas många slipper gå igenom det vi gjorde.

Parnassia
    Lite snurrigt är det......

Gosse M var beräknad att födas juli 2007, men kom alltså i februari 2007. Malte "tillverkades" sedan i mars/april (?) och föddes 5 januari 2008.

• Mrs  B

AM
    Malte matvägrade på lagad mat (lunch och middag) i 1 1/2 månad och då var han ca 14 månader. Åt bara gröt och smörgås.

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge