morn morn
lugnt.....
Jag har med haft en jobbig natt, Victor ville inte sova alls... så jag fick krypa ner i hans växa säng och ligga som en räka och sova med honom... intressant upplevelse!
Koko, hoppas Lillebror sover mycket under dagen idag då
Lappis, jag kan förstå om man går in i det 100% o inte orkar, vet att det är jobbigt.
Det jag menar är ju att du ändå har bestämmt dig för att göra adoption nu, så i sinne verkar du må kanon o kroppsligt är du ju med på topp. Då kanske man ändå kan kolla ett prov i muttan, det skadar ju inte. Sen beroende på resultat väljer man ju att gå vidare. Om nu läkaren skulle säga att du behöver medicin för att kunna gå vidare, då har du ju ett val att säga nej tack (och sen vet du kanske iaf vad det var som behövdes, men du valde ändå att sätta punkt).
Jag har ju inte gjort massa IVF, men jag hade i väntan på adoption gjort alla möjliga tester, för jag vill veta vad det är som är the problem.... jag hade inte nöjt mig förrän jag visste. När jag väl hade fått mitt barn hade jag lagt ner, men inte innan dess om jag mådde tipp topp i övrigt.
Så därav hade jag agerat helt annorlunda, men så är jag annorlunda med!
Jag undrar med vad Piggis gör?
Har du rensat rabbaterna du med tjejen?
Ska du komma in och avslöja ett plus bara så där kanske
Fy vad hemskt det är med terror bombningarna i Ryssland