Ska hinna skriva några rader nu.....
BS, vi mår bättre. Victor har haft 40 graders feber i helgen, och det var pga den höga febern som han kräkte, inte magsjuk alltså... Skorpan är feberfri, men näsan rinner dock på henne likväl på mig och Victor...
Victor är hemma från dagis idag, så vi har bakat muffins tillsammans Jätte mysigt Vi ska gå ut på utflykt i eftermiddag och ta med oss fika
Mugglan, jag förstår verklien hur du känner. Jag fick klumpar i magen 21 februari, klarade inte av att höra att folk hade bf då, kände en konstig känsla då - trots att mitt beslut var att inte behålla barnet (just då, men i efterhand ångarar jag mig som ni vet).
Jag blir iaf glad över att du har en sådan bra make, och jag tycker även att det är bra att ni har öppna sinnen och kan tänka er att prova ngn metod för att lyckas bättre.
Du är värd att få ett barn till, du är ju en sådan bra mamma You go girl!
EA, heja heja för huset! Hoppas verkligen det blir ngt av det. Ni verkar ju vara mycket intresserade.
OCH en sak till, jag har ju varit gravid 4 ggr. Första gången fick jag brunt kladd i trådan, verkligen som när mensen är på g eller på väg att ta slut. Jag var helt säker på att det var mens, men jag var gravid, kom jag på, efter lite för många veckor. Jag gjorde gravtest som visade minus, men det var plus någon gång i vecka 6, då kom illamående och onda bröst, som sved som fan, jag kunde inte ens duscha!
Med Vcitor hade jag bara en konstig känsla i kroppen och ar mycket mycket irriterad dagarna innan BIM. Jag hade inga andra symptom. SEN nästäppa!
Med den tredje grav, så kände jag illamående och yrsel... men fattade ju inte att jag var gravid, så letade itne efter några symptom. Ivecka 6 först fattade jag och då var jag toktrött, jag kunde sova hela hela tiden.
Med Skorpan hade jag en blödning vid tiden föpr mens, en röd blödning som var en dag, samma dag som jag skulle haft mensen, men det kom inte mer sedan. Hade även ont i huvudet och nästäppa! SÅÅÅÅ hang in there, it ain over until the red lady sings
Snigeln, alla tummar för dig med! Nu i ruvar tiden.
PB- lycka till idag!
Nu ska jag titta på kort när Victor var en bebis, sen ska Victor o jag bada, innan Skorpan vaknar..... hårt liv