Ååååh, fruLlan, jag gråter också, igen, när jag läser det du skriver. Stackars, stackars er. Minns när vi lämnade gammkatten hos veterinären, fyyyyy vad jobbigt det var!!! Värst var det när vi skulle åka därifrån dock, vi satt i bilen en lång stund och bara grät, det kändes som att vi övergav honom.
Så ni planerar redan ny kisse. Vi har ju fortfarande inte kunnat bestämma oss, tycker som du att man ska ha två, men de dör ju bara här.
Vänner - Gott med pizza! Vi har också ett viktigt pizzadegsrecept men eftersom vi har bakmaskin låter jag den göra degen. Det tar två timmar men det enda jag behöver göra är att baka ut den på plåten, himla smidigt! Eller skrev jag det redan igår? *förvirrad*
Liten - Dolme mellan benen, och på den ska man flyta???? Hahaha, jag vet vad du menar, men det låter ju som något heeeeelt annat.
porchez - Jag hade garanterat blivit jätteledsen!!! Tycker inte alls du överreagerar och håller med övriga om att du borde försöka ta upp det och berätta att du blev ledsen.
BS - Vad trist med förkylning, hoppas det inte blir något allvarligt med astrid. De hade ett RS-inslag på nyheterna häromdagen, men det var inte från stockholm.
lappis - Trist med restaurangbesöket!! Och kaffe för 70kr är bara oförskämt om du frågar mig... Men det är klart, var det den näst bästa middagen så var det antagligen en hyfsat lyckad kväll ändå.
snaily - Ska kolla kalendern och återkomma!
Nu får jag nog ta hand om en ööööhööööhhöööhhhöööö-ande lillebror och snart väcka storebror som har sovit i 2½ timmar... Inte helt kry han heller...
Till sist vill jag bara svära över plusgraderna eftersom det ska bli kallt igen, det kommer bli GLASHALT på vår garagenedfart när det fryser på och skotta bort allt skulle ta en hel dag...