vänner - Tack ändå. Här får det absolut inte vara randigt, vilket är så himla tråkigt för det finns såååå snygga randiga tyger!!! Det blir nog inget just nu. Butiken jag kollade i har 20% rabatt på alla designers guild-tyger tom idag, och med tanke på vad de kostar blir det ju rätt mycket billigare. Men eftersom vi inte riktigt kan komma överens (dvs det skulle bli en kompromiss för båda) känns det inte värt det, ska jag lägga så mycket pengar ska det ju kännas mitt i prick! Fast jag funderar på om jag ska köpa tyg till några kuddar iaf, det kan jag ju välja helt själv.
Måste ändå lämna tillbaka provkatalogerna som jag lånade hem.
Tinga - Hade jag åkt på kräksjukan hade sambon aldrig fått åka till jobbet! Modigt av maken din.
sweet - Åh, härligt att du mår bättre!!! Och håller med om att det är dags för egen säng till lillskruttan. Låter jobbigt. Eller, jag vet ju att det är jobbigt, för det är så jag har det.
lappis - Högdalen är ju inte jättemysigt, men just Örby tycker jag är det! Har vänner som bor där.
Conny sov i egen säng från han var 1 månad. Lillebror somnar i egen säng, men när jag ammat på natten orkar jag inte lyfta tillbaka honom, så då sover han vidare i min säng. Borde ta tag i det, kanske när han får spjälsängen. Helt galet, han är över 6 månader och sover fortfarande i vagga! Men vi har inte behövt byta ännu (lillebror är en latmask som gärna ligger där man lägger honom) och nu väntar vi gärna tills connys nya säng kommer.