• Oupsie

Vi fortsätter blanda och ge

Tinga, hoppas att logopeden har rätt och att det kommer att gå framåt med Piffs ätande. Jobbigt att få medla mellan logopeden och dagis dock.

Muggles, lycka till idag.

Hattis, ja, jag är en nattuggla. Särskilt nu när man knappt har några tider att passa.

Postar innan sidan laddas om...

• Oupsie
    Lapinette skrev 2010-03-29 11:08:17 följande:
    Jag har ju inga barn men själv tycker jag det låter absurt att man ska vara tillsammans med barnet dygnet om tills de har fyllt 3 år.
    Tyckte först att du skrivit absolut, men sen såg jag att du skrivit absurt .

Jag har ju inte heller några barn, men jag tror kanppast att det är något som skadar barnet om någon annan än föräldrarna tar hand om det då och då.
  • Oupsie

Hej hej i tråden!

Skulle ju kikat in här innan helgen för att önska en glad påsk, men tiden fanns inte riktigt. Har skummat igenom de senaste dagarna...

PB, stor kram! Hoppas så innerligt att du testade för tidigt.

Parnassia, ojoj vad spännande ! Håller tummarna för att allt går så bra och smidigt som det kan gå .

Vickan, hoppas att mjölkstockningen ger med sig. Det låter jobbigt .

Tinga, stackars Puff! Skönt att han börjar må lite bättre nu .

AM, oj 30 par! Det är ganska många det, men man vet ju inte hur många som är intresserade av att bjuda. Får jag också se huset?

• Oupsie

Oh, håller tummarna för Parnassia!

Nu ska vi bege oss hemåt. Maken ville inte åka innan hockeyn var över... .

Ha det bra allihopa!

• Oupsie

Hej i tråden !

Stackars alla magsjuka . Krya på er!

Parnassia, stort grattis till flickan . Oj, vad snabbt det gick. Vad säger E då? Gillar hon att vara storasyster?

• Oupsie

Angående dagens ämne, ordning och reda och dildosar, hmmm...

Jag har ingen dildo heller, tycker att det fungerar bra utan . Å andra sidan så har jag ju inte testat, eller jo, det följde med någon vibrerande liten sak i ett kondompaket en gång, men jag var inte så impad av den så jag har inte funderat på att testa något annat.

Ordning och reda, jag säger som PB, en del av mig vill ha väldigt bra ordning men en annan del av mig tycker att man kan fixa den ordningen en annan dag... Skyller lite på att vi inte har tillräckligt med utrymme i vår lägenhet. Allt hade blivit bättre om vi bara hade fått ett städskåp/större klädkammare/tvättstuga/förråd/garage osv... Eller inte, det återstår att se, om vi nu får det någon gång...

• Oupsie
    nennesjuttioåtta skrev 2010-04-07 13:35:09 följande:
    Hellouu pousie daisy!

Hellouuu Nenne
  • Oupsie

På tal om mer utrymme, har gått och kärat ner mig i ett litet hus. Med betoning på LITET. Men det är så gulligt . Byggt på 50-talet och inte renoverat...

Idag är för övrigt inte en vanlig dag här i Casa Oupsie. För det är vår bröllopsdag idag. Vi skulle egentligen åkt iväg, men så blev det inte . Så vi tänkte fira lite genom att äta frukost på ett hotell här, bara för att det är lite mysigt, och gott med hotellfrukost. Tror ni inte att jag vaknar av mensvärken from hell . Så jag klarade inte av att gå någonstans . Så trist! Vi funderar på att göra något till helgen istället. Någon som har något bra förslag?

• Oupsie

Ja, jättetrist. Ingen repris av bröllopsnatt här inte .

• Oupsie

Telis, vi är hemma nu. Vi hade tänkt åka iväg men det blev aldrig så. Jag funderar dock på om vi ska ta och åka till det stället där vi hade vårt bröllop och bo där en natt och äta i deras restaurang. Men jag har fortfarande inte fått något svar från maken om han tycker att det var en ok plan eller ej.

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge