• Oupsie

Vi fortsätter blanda och ge

Snaily, hoppas att ni lyckas hålla er friska. Magsjuka är så jäkla jobbigt .

BS, vad konstigt, det har aldrig hänt mig.

• Oupsie

Telis, varför blir det definitivt inga om du blir arbetslös? Kostar det mycket?

• Oupsie

Telis, ok. Nä 8000 tusen verkar ju överkomligt i jämförelse med vad en "hel" ivf kostar. Det är svårt att veta hur länge man "kan" vara borta och det måste ju kännas bra för dig. Annars verkar ju en del "passa på" att få barn när de ändå inte har ett jobb.

Men man vill ju känna att man har lite trygghet, eller i alla fall känner jag så. Jag vill ha ett jobb så jag kan få en sgi . Eller inte bara därför så klart, men det är ju en av anledningarna. Min man och jag pratade om det där med jobb och barn för några dagar sen bara, och vi sa det, att hade vi vetat för några år sedan vad vi vet idag, då hade vi nog försökt få barn innan jag blev klar med min utbildning. Efter bröllopet.

• Oupsie

AM, förresten, grattis till framgångarna med LCHF. Hur länge är det du har hållit på?

• Oupsie

Det är ju ett bra resultat på 10 dagar . Jag försöker också dra ner på kolhydraterna. Vet ju att det fungerar, gick ner 5 på det viset i början av hösten. Men jag har haft så svårt att komma igång ordentligt nu.

• Oupsie

8000 tusen, det hade varit dyrt. Du fattar vad jag menar ändå gissar jag .

• Oupsie

Tinga, jag har inte ens vågat gå in i det bageriet . Jag tycker också alldeles för mycket om bröd egentligen. Men jag tyckte att det fungerar att ta bort det eftersom man får äta många andra saker som är goda. När det gäller viktväktarna tyckte jag inte att man fick äta någonting (nästan), och då blir det så mycket svårare att hålla sin diet. Du behöver nog dina kolhydrater också, med tanke på din löpning.

Hm, räkor är ju bra ur GI synpunkt. Kanske blir det ändå. Aioli till kanske och lite grönsaker och så.

• Oupsie

Hej Vänner, skönt att du rapporterar .

• Oupsie

Haha, jag tyckte också att man blev lite slö i huvudet när man inte åt kolhydrater. I Paolos fall så behöver han nog äta kolhydrater . Eller var det elakt sagt kanske?

Snorkis, gud vad nyfiken jag blev också på hur du funderar. Om du inte vågar skriva det här. Man får väl säga att man bara vill ha ett barn. Har inte Piggelin t ex sagt att de inte vill ha fler barn heller?

Jag skulle vilja ha fyra . Säger jag nu, utan barn och utan att ha varit gravid .

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge