Vi fortsätter blanda och ge
Lappis, det finns vit blockchoklad som heter lemon/lime eller nått. Den är god att ha i desserter tycker jag. Den blir inte riktigt lika söt som vit choklad kan bli.
Lappis, det finns vit blockchoklad som heter lemon/lime eller nått. Den är god att ha i desserter tycker jag. Den blir inte riktigt lika söt som vit choklad kan bli.
BS, det låter jättejobbigt att katterna är så vilda.
Här finns en djurkommunikatör www.djurhalsan.se/
Vet personer som varit hos henne och bett om hjälp, men om det verkligen fungerar... det vågar jag inte uttala mig om .
Kikar in lite snabbt...
Vickan vad spännande . Stort lycka till om ni behöver åka till BB inatt. Snart är Trollet här .
AM, nej vad trist med soffan .
Tinga, du behöver nog inte sy, du kan väl köpa ett sånt där plastöverdrag som man ser att pensionärerna har på sina soffor i amerikanska tv-serier?
MrsB, vilken trist svärmor! Om ingen annan är allergisk, desto lättare att komma ihåg din allergi kan man tycka. Så otrevligt.
Är också lite sur på min svärmor för tillfället, antagligen överreagerar jag så jag ska försöka strunta i det nu...
Porchez och Snorkis, kul att se er i galleriet .
Porchez, men vilken kille! Göra en sån sak och sen dumpa dig efter ett par dagar. Jag råkade ut för en sån sak i "lightversion" i jämförelse med din. Hade en väldigt trevlig alla-hjärtanshelg med en person och sen, efter typ en vecka så sa han att han träffat en annan. Så här i efterhand är jag jäkligt glad för det och det kändes inte ens särskilt jobbigt när det hände, det vi hade var inte något seriöst men hade varit på/av under en ganska lång tid. Det låter lite som de är av samma sort de två... . Har svårt att veta vad de vill. Jag kan känna mig lite bitter över situationen, att jag lät honom bestämma/förlät honom ett antal gånger osv, men jag är helt över honom och min man är bara så himla mycket bättre på allt Utom att laga mat möjligtvis .
Muggles, men om ni hade sex igår och äl är idag så kan det ju gå ändå .
Telis, jag är helt säker på att du är en toppenmamma och precis som Lappis säger, bebisar skriker ju. Fast jag förstår att det är jobbigt. Kram .
Har säkert glömt något som vanligt...
Själv har jag rymt hemifrån och leker student på heltid och låtsas att jag är yngre än vad jag är och försöker glömma allt vad jobbsökande heter, även om det är ganska svårt. En annan student sa till mig idag att jag ser yngre ut än vad jag är, hon trodde jag var 22 . Tänker ta det som en komplimang .
Just det!
Snaily, vad jobbigt med en så förvirrad gyn. Hoppas att allt är ok så att du kan börja med sprutorna som planerat.
Muffins, hihi. Ja, du kanske ser så ung ut . Om du är född 84 så är jag äldre än dig, men jag har inte fyllt 30 än. Lagom precist svar va?
Ore, heja dig! Jag håller på dig mot Ikea!
BS, hoppas att du får sova bättre inatt.
Jag ska också gå och lägga mig nu. Ska försöka kolla in imorgon för att se hur det går för Vickan, jobbigt att jag inte kan hålla koll under föreläsningarna bara .
Liten rast...
Vickan, är hemma och inget Troll har kommit än. Bra, då vet jag .
Sweet, glömde säga, så himla gulligt med lavjo.
Tinga, snyggt hus . Jag tror att jag har sett det innan, konstigt att det fortfarande är till salu .
Vickan, stor kram förresten. Läskigt att behöva höra sådant strax innan det är ens egen tur.
Nu ska jag gå och diskutera europeisk arbetsmarknadspolitik, det blir nog kul, kanske .
Glömde ju att gratulera Parnassia på födelsedagen, hade så ont om tid när jag var inne. Hoppas att du får en fortsatt bra födelsedag .
Jobbigt med matvägrande barn. Jag har inte så mycket att komma med i ämnet, men jag hoppas att de snart börjar äta bättre.
Telis, inte kul med huvudvärk. Men det är svårt att veta vad det beror på men jag tror att det kan påverkas av hormoner till viss del i alla fall.
Vickan, ja försök vara lugn, och ät och vila så att du är mätt och utvilad när det är dags. Lätt för mig att säga . Stort lycka till om vi inte "ses" här mer innan det är dags.
Nu måste jag gå igen, diskussion om dagens övningar i helklass.
Ha det bra allihopa!